מכבי ת"א גברה 1:5 על בני סכנין ותפגוש את מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו

הצהובים חגגו מול חניכיו של דראפיץ' כל הדרך אל הגמר, הפועל ב"ש הובסה 4:1 ע"י נתניה

שלב חצי הגמר של גביע הטוטו מאחורינו, לאחר שהיום (ראשון) הביסו חניכיו של רובי קין את המארחת מסכנין 1:5, ובכך גם העפילו לגמר למשחק פיקנטי מול מכבי חיפה.

בני סכנין – מכבי ת"א: המשחק נפתח בטירוף מצד מכבי, שכבר בפתיחה הגיעה למספר מצבים קורצים שלא תורגמו לשערים, אך בדקה ה-16 היה זה דור פרץ שבעט בחוזקה כדור, שפגע בשחקן הגנה, ונכנס לשער, 1:0 צהוב. לאחר השער המארחת ניסתה לצאת קדימה וגם הגיעה למספר הזדמנויות, אך בדקה השנייה לתוספת הזמן של המחצית הראשונה דווקא יצאה מאוכזבת, לאחר ששופטי המסך קראו לשופט המשחק, ובעקבות הבדיקה קיבל חלוץ סכנין בסיל חורי כרטיס אדום.

המחצית השנייה נפתחה גם היא בקצב גבוה, ובדקה ה-54 היה זה סאהר חאג'י, שקיבל כדור טוב ממוחמד שכר על סף הרחבה, ושלח בעיטה אדירה היישר אל הפינה השמאלית של השער של דניאל פרץ, 1:1. אך משם המשחק הפך לחד צדדי כאשר שתי דקות לאחר מכן, בדקה ה-56, יונתן כהן החזיר את הצהובים ליתרון כאשר קבע 2-1, ופתח את הצוהר לדריסה צהובה שכללה שערים נוספים של דור תורג'מן (58), דן ביטון (82) ושער נוסף של יונתן כהן בדקה ה-67 שקבעו בסיום 5-1 למכבי ת"א, שמתקדמת אל גמר המפעל.

מכבי נתניה – הפועל ב"ש: במשחק הדירוג אירחו הנתניתים את הבאר שבעיים, ובדקה ה-13 גם הפגינו את הביתיות שלה, כאשר איתן אזולאי ניצל כדור חוזר מהעמוד וכבש, 0:1 למארחת. בדקה ה-22 שחקן הרכש של הדרומיים, אנתוניו ספר, עוד נתן תקווה לקבוצתו של ברדה, כאשר השווה את התוצאה ל-1:1, אך שער נוסף של איתן אזולאי בדקה ה-45, ופנדל מדוייק של בילנקי שלוש דקות אל תוך תוספת הזמן של המחצית, קבעו את התוצאה לפני ההפסקה, 3-1, כאשר משם האדומים כבר לא הצליחו לחזור, ושער נוסף של בר כהן בדקה ה-59 קסע את תוצאת המשחק, 1:4 למכבי נתניה.

הוסיפו תגובה