גביע הטוטו

גביע הטוטו, מחזור 4: הפועל חיפה השיגה ניצחון ראשון עם 1:2 על מכבי נתניה, סכנין גברה 1:2 על בני ריינה

לאחר תיקו ושני הפסדים במפעל, האדומים מהכרמל השיגו שלוש נקודות ראשונות עם מהפך מהיר על היהלומים. שחקניו של דראפיץ' נשארו מושלמים עם ניצחון נוסף

איתי בוגנים חוגג שער ניצחון (צילום: ארז וקנין, מחלקת המדיה של הפועל חיפה)

המחזור הרביעי של משחקי טרום העונה יצא לדרכו אתמול (רביעי) עם שני משחקים, כאשר מכבי נתניה אירחה את הפועל חיפה, ומכבי בני ריינה אירחה את בני סכנין.

הפועל חיפה, שהתחילה את שלב הבתים ברגל שמאל עם שני הפסדים ותיקו, השיגה ניצחון ראשון. אחרי מחצית ללא שערים דווקא מכבי נתניה היא זאת שעלתה ליתרון בדקה ה-72 בזכות שער של סטניסלב בילנקי, אך שלוש דקות חלפו והשוויון של החיפאים הגיע עם שער של הרכש החדש – גיא מלמד. חמש דקות בלבד לאחר שער השוויון, הפועל חיפה השיגה את המהפך כאשר איתי בוגנים הבקיע וקבע את תוצאת המשחק – 1:2.

גיא מלמד חוגג (צילום: ארז וקנין, מחלקת המדיה של הפועל חיפה)

במשחק נוסף שהתקיים אירחה מכבי בני ריינה את בני סכנין, שהגיע לאחר שתי ניצחונות משני משחקים. סכנין המשיכה ביכולת הטובה וכבר לאחר 11 דקות דור חוגי העלה אותה על לוח התוצאות. 0:1 במחצית.

החצי השני נפתח גם הוא ביכולת טובה של סכנין, שבאה על שכרה בדקה ה-54 עם שער של בסיל חורי. בדקה ה-79 המארחים זכו בפנדל, אותו אחמד עאבד תרגם לשער, אך זה לא הספיק. 1:2 לסכנין בסיום.

לפניכם טבלאות הבתים בגביע הטוטו:

הוסיפו תגובה