גביע הטוטו

גביע הטוטו לאומית: תמונת מצב לאחר שני מחזורים

הפועל עכו ועירוני טבריה עדיין מושלמות עם שני ניצחונות וללא ספיגת שערים. מכבי יפו קביליו מובילה את בית ד', הפועל ר"ג מובילה את בית ג'

מתן בית יעקב בועט (צילום: מאיה לוי, מחלקת המדיה של מכבי יפו קביליו)

משחקי ההכנה בליגה הלאומית יצאו לדרכם בשבוע האחרון בו שוחקו שני מחזורים מלאים. את בית א' מובילה הפועל עכו בזכות שני ניצחונות – הראשון 0:1 על הפועל נוף הגליל, והשני בתוצאה זהה על היורדת הטרייה – הפועל קריית שמונה.

נוף הגליל, שכאמור הפסידה במחזור הראשון, התאוששה עם 1:5 על בני שפרעם שנמצאית במקום האחרון בבית עם אפס נקודות.

בית ב' נמצא במצב דומה, כאשר עירוני טבריה היא זו שמוליכה את הבית עם שש נקודות משש אפשריות. תחילה גברה 0:2 על מכבי הרצליה, ובמחזור השני ניצחה שוב 0:2, הפעם את הפועל א.א. פאחם. במקום השני בבית נמצאית העולה החדשה מכבי הרצליה, שהביסה 1:4 את נועלת הבית – הפועל עפולה.

בבית ג' התמונה יש לנו את הפועל ר"ג שפתחה משחקי גביע הטוטו עם תיקו ללא שערים נגד מ.ס. כפר קאסם, ובמחזור השני ניצחה 1:2 את הפועל ניר רמה"ש. במקום השני בבית נמצאית כפר קאסם, שאחרי התיקו מול הפועל ר"ג השיגה שלוש נקודות בזכות 0:1 על הפועל כפ"ס.

את בית ד' מובילה מכבי יפו קביליו, שעד כה מרשימה במשחקי טרום העונה. הלבנים השיגו 2:3 במחזור הראשון נגד הפועל ראשל"צ, שכזכור הניפה את גביע הטוטו בעונה שעברה. במחזור השני היפואים הרשימו עם 0:4 נהדר על בני יהודה ת"א. מי שנמצאית במקום השני בבית ד' היא היורדת הטרייה מליגת ONE ZERO, סקציה נס ציונה, זאת לאחר 1:3 על בני יהודה במחזור הראשון, ו-0:1 על הפועל ראשל"צ במחזור השני.

לפניכם טבלאות הבתים בגביע הטוטו בלאומית:

הוסיפו תגובה