גביע הטוטו

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת, מכבי פ"ת עם 0:2 על הפועל ת"א

המחזור החמישי בשלב הבתים של גביע הטוטו יצא לדרכו עם שני משחקים בבית ב' כאשר העולה החדשה נכנעה בביתה לקבוצה מהדרום בזכות שער בודד של יעקב בריהון. במשחק השני באותו הבית האדומים מת"א נחלו הפסד נוסף, הפעם למכבי פ"ת שעלתה לחצי הגמר

ז'אן קיניונס מול יעקב בריהון (צילום: אסף הופמן, מחלקת המדיה של הפועל פ"ת)

גביע הטוטו, מחזור 5: שני משחקים שוחקו אמש (שבת) במסגרת בית ב', כאשר הפועל פתח תקווה אירחה במושבה את מ.ס. אשדוד, והפועל ת"א אירחה בבלומפילד את מכבי פתח תקווה.

הפועל פ"ת – מ.ס. אשדוד: למרות פתיחה טובה של הכחולים עם כמה מצבים קורצים של רז שטיין ופורצ'ן באסיי, דווקא האורחים מאשדוד היו אלה שמצאו את הרשת. התקפה שהתחילה באגף שמאל הסתיימה עם כדור רוחב של רועי לוי, הגנת פ"ת לא הצליחה להרחיק ומי שהיה ראשון על המציאה הוא יעקב בריהון שמחמישה מטרים בעט לרשת. 0:1 במחצית.

הכחולים לא ויתרו ובחצי השני ניסו לחזור, כאשר בר נאווי קיבל כדור נפלא מבאסיי ובעט ברגל שמאל מתוך הרחבה, אך אריאל הרוש הגיב טוב והדף את הכדור. מן העבר השני ממאטה היה קרוב להכפיל את התוצאה בדקות הסיום, אבל באחד על אחד החמיץ משבעה מטרים. 0:1 לאשדוד בסיום.

הפועל ת"א – מכבי פ"ת: באותה שעה יצא לדרכו המשחק השני באותו הבית, כאשר האדומים הגיעו אחרי ההפסד 1:0 לאשדוד באמצע השבוע. המחצית הראשונה התנהלה ברובה על מי מנוחות כששתי הקבוצות מחפשות את שער היתרון אך ללא הצלחה. בדקה ה-44 האדומים היו קרובים לעלות ליתרון כאשר בעיטה של רן בנימין נעצרה רק במשקוף, עומר סניור הגיע לריבואנד אבל בעט חלש לידיים של רובי לבקוביץ'. 0:0 במחצית.

החצי השני התנהל בצורה דומה לראשון, אבל דווקא בדקות הסיום מי שהתעוררה הייתה האורחת מפ"ת. אנס מחאמיד שלח כדור רוחב נהדר לתוך הרחבה, אליו הגיע ראשון בן שהר שכבש מקרוב. 0:1 למכבי פ"ת.

שתי דקות בלבד חלפו והחבורה של בני לם הכפילה את התוצה. טל בן חיים שנכנס כמחליף דהר לתוך הרחבה מול אין הגנה של הפועל ת"א, ראה את אנס מחאמיד לבד ומסר לו, וזה גלגל בקלילות מקרוב לרשת של זובאס. 0:2 בסיום.

הוסיפו תגובה