גביע הטוטו

גביע הטוטו, מחזור 3: הפועל ירושלים ניצחה את מ.ס. אשדוד, סכנין גברה על חדרה

האדומים מירושלים השיגו ניצחון נוסף, הפעם 0:2 על מ.ס. אשדוד. הקבוצה של דראפיץ' גם היא עם שלוש נקודות אחרי 1:2 על קבוצתו של ניסו אביטן. עוד באותו מחזור: הפועל חיפה ומכבי ריינה נפרדו בתיקו 1:1, כך גם הפועל ת"א שאירחה את הפועל פ"ת בבלומפילד

אשטה וסאפינן חוגגים (צילום: ברני ארדוב, צוות המדיה של הפעל ירושלים)

המחזור השלישי בשלב הבתים של גביע הטוטו הסתיים עם ארבעה משחקים: הפועל ירושלים אירחה בטדי את מ.ס. אשדוד וגברה עליה 0:2, בני סכנין ניצחה את הפועל חדרה 1:2, הפועל ת"א והפועל ירושלים נפרדו בתיקו 1:1, והפועל חיפה ומכבי בני ריינה סיימו גם הן ב-1:1 בסמי עופר.

הפועל ירושלים – מ.ס. אשדוד: הירושלמים שמציגים יכולת טובה במשחקי ההכנה עשו זאת גם הפעם כשאירחו את מ.ס. אשדוד בטדי. אופק ביטון כבש ראשון עבור המארחים כבר בדקה ה-11, וחמש דקות בתוך המחצית השנייה ראונו סאפינן הכפיל לאחר שדייק מבעיטת 11 מטרים. 0:2 בסיום.

הפועל ת"א – הפועל פ"ת: האדומים מת"א אירחו באצטדיון בלומפילד את העולה החדשה ובדקה ה-43 עלו ליתרון משער של הרכש החדש שהגיע מהפועל ב"ש – אור בלוריאן שקבע את תוצאת המחצית, 0:1. האורחים מפ"ת ניסו לחזור למשחק ובדקות הסיום רז שטיין השווה עם פנדל מוצלח. 1:1 בסיום.

הפועל חיפה – מכבי בני ריינה: החבורה של רוני לוי חיפשה נקודות ראשונות בבית א', כשאירחה את הכחולים מריינה. לאחר מחצית ללא שערים האדומים מצאו את הרשת ראשונים, כאשר מוחמד קמארה היה זה שהעלה אותם על לוח התוצאות. ריינה לא ויתרה ובדקה ה-95 היה זה אנרי ואקה שהצליח להשוות וקבע חלוקת נקודות. 1:1 בסיום.

אחמד עאבד ולירן סרדל עולים לכדור גובה, קמארה משקיף (צילום: ארז וקנין, מחלקת המדיה של הפועל חיפה)

בני סכנין – הפועל חדרה: במשחק שחתם את המחזור השלישי אירחה בני סכנין את הפועל חדרה ולאחר 20 דקות מצאה את הרשת מרגליו של בסיל חורי. בדקה ה-54 סהאר תאג'י הכפיל לזכות המארחים. חדרה הצליחה רק לצמק בתוספת הזמן עם שער של קוואמי פפרה. 1:2 בסיום.

הוסיפו תגובה