גביע הטוטו

גביע הטוטו, מחזור 2: הפועל חדרה ניצחה את הפועל חיפה, בני ריינה ומכבי נתניה נפרדו בתיקו

המחזור השני של משחקי טרום העונה הסתיים עם שני משחקים בבית א', כאשר הקבוצה של ניסו אביטן גברה 1:2 על האדומים מהכרמל. במשחק השני באותו הבית חולקו הנקודות לאחר 0:0

לירן סרדל מול סמי בורארד (צילום: ארז וקנין, מחלקת המדיה של הפועל חיפה)

המחזור השני של מפעל גביע הטוטו לעונת 23/24 הסתיים אתמול (רביעי) עם שני משחקים, כאשר הפועל חדרה ניצחה בביתה את הפועל חיפה 1:2, ומכבי בני ריינה אירחה את מכבי נתניה בגרין, שם המשחק הסתיים בתיקו ללא שערים.

הפועל חדרה – הפועל חיפה: לאחר מחצית בה שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת, מי שהייתה ראשונה להבקיע הייתה המארחת, כאשר בדקה ה-52 סמי בורארד השתלט על כדור עומק ולאחר יציאה של יואב ג'ראפי, שלא צלחה, מצא את עצמו לבד מול השער וגלגל את הכדור לרשת. בדקה ה-78 חדרה הכפילה את התוצאה כאשר אחמד דראושה, שעלה מהספסל, ניצל בלבול בהגנת הפועל חיפה ומשלושה מטרים כבש. בתוספת הזמן האורחים הצליחו לצמק בזכות נגיחה של מוחמד קמארה, אך זה לא הספיק. 1:2 בסיום.

במשחק השני באותו הבית, מכבי בני ריינה אירחה את מכבי נתניה. עבור המארחים זה היה המשחק הראשון בגביע הטוטו לאחר שבמחזור הקודם הוגדרו כקבוצה חופשיה, לעומת זאת מכבי נתניה הגיעה אחרי ה-1:3 על הפועל חדרה במחזור הראשון.

המשחק עצמו לא התעלה לרמות גבוהות ושתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את השער. 0:0 בסיום.

הוסיפו תגובה