אות מגן הכבוד של בית הנשיא ניתן למועדון הפועל ירושלים

באירוע שנערך בבית הנשיא זה השנה השביעית, זכו האדומים מהבירה באות מגן הכבוד. הנשיא יצחק הרצוג: "ההשפעה של מועדוני ליגת העל ניכרת, מבחינתנו כולכם מקבלי האותות היום"

בבית הנשיא בירושלים נערך היום (שני) בפעם השביעית אירוע הענקת מגן הכבוד בנוכחות הנשיא ורעייתו, שר התרבות והספורט, ראשי המנהלת, ההתאחדות מועדוני ליגת העל ועוד. אות הנשיא למועדון המצטיין ניתן למועדון הפועל ירושלים, כששני המועדונים האחרים שהגיעו לשני המקומות הבאים היו מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

האות ניתן תוך בחינת סטנדרטים ברורים על מנת לקדם עשיה חברתית משמעותית של מועדוני ליגת ONE ZERO.
אות נוסף ניתן למיזם ספורט ובו זכה גם כן המיזם של הפועל ירושלים – בי"ס לכדורגל המשלב ילדים ללא ועם מוגבלויות.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "מועדוני הספורט שפועלים בישראל מהווים את תנוער הנוער הגדולה בישראל ומשפיעים על חייהם של רבים. ההשפעה שלכם מועדוני ליגת העל על כל בית בישראל ניכרת ואני רוצה להודות לכם על כך. מבחינתנו כולכם מקבלי האותות היום".

רעיית הנשיא, מיכל הרצוג, לקחה על עצמה להוביל את הפרוייקט ואמרה במעמד הענקת אות המגן: "במועדוני הכדורגל הוטמעו ערכים חשובים רבים אנחנו מבקשים להרחיב את המעורבות של הספורט הישראלי בחברה ובקהילה. המיזם החדש שמשיקים היום "כולנו חלק מהמשחק" יעודד מוביליות חברתית בזכות הספורט ויגביר מעורבות נשים וילדות בספורט. החלום שלי להיכנס לגמר גביע מדינה לנשים והאצטדיון יהיה מלא".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "אני מקנא בכם מועדוני הכדורגל שיש לכם את הזכות לגרום לכל כך הרבה אנשים אושר. ספורט הוא כלי למימוש ערכים רבים. חברה טובה היא חברה שיש בה הזדמנות ומקום לכולם. תראו מה קורה בספורט הישראלי בתחומים רבים רואים הישגים מדהימים והם עושים משהו חיובי לכולם ולא רק למי שזוכה. בספורט, בואו נודה באמת יש גם ביטוי לדברים השליליים בחברה שלנו ולצערי יש גם ספורטאים שלא מהווים לדמויות לחיקוי. נמשיך לעשות כדי לשלב בין ספורט וערכים על מנת לבנות פה חברה טובה יותר".

מנכ"ל מנהלת הליגות ניקולס לב: "אני מברך את הפועל ירושלים שכבר בעונתה הראשונה בפרוייקט לוקחת דאבל בפעילות החברתית והקהילתית שלה, ואת כל מועדוני הליגה על פעילות ענפה ומבורכת. אנחנו שמחים על השותפות ארוכת השנים עם בית הנשיא. זאת ההזדמנות שלנו כמנהלת ושל מועדוני ליגת ONE ZERO לתת בחזרה, לאוהדים שמעריצים ואוהבים כל כך את שחקני הכדורגל. נמשיך בפעילות המבורכת המשקפת את האמונה שלנו שהכדורגל שייך לכולם ובשביל כולם".

קרדיט תמונה ראשית: קובי גדעון, לע"מ

הוסיפו תגובה