גביע הטוטו

גביע הטוטו: הפועל חדרה ניצחה את הפועל חיפה ונשארה מושלמת, הפועל ת"א ניצחה את בית"ר

מחזור רביעי: הפועל חדרה ניצחה את הפועל חיפה 1:3 ונשארה מושלמת, הפועל ק''ש גברה 1:2 על מכבי בני ריינה, הפועל ירושלים ניצחה 0:2 את סקציה נס ציונה, הפועל תל אביב גברה 1:2 על בית''ר ירושלים

הערב (שבת) שוחקו 4 משחקים במסגרת גביע הטוטו כאשר המשחק המרכזי הפגיש בין בית"ר ירושלים ששיחקה את משחקה הראשון במפעל, לבין הפועל ת"א ששיחקה את משחקה השלישי בגביע הטוטו. החבורה של קובי רפואה פתחה את המשחק טוב אך הצליחה לעלות לוח התוצאות רק בדקה ה-66 משער של קייס גאנם. ארבע דקות מאוחר יותר אלן אוזבולט הוסיף את השני לזכות האדומים . בדקה ה-90 ירדן שועה צימק בשביל החבורה של יוסי אבוקסיס. 1:2 להפועל ת"א בסיום.

עוד משחק מעניין הערב התרחש כשהפועל חיפה אירחה הערב את הפועל חדרה בביתה. הקבוצה של אסף נמני הגיעה לסמי עופר כשמאחוריה שלושה נצחונות במפעל. מנגד האדומים מחיפה רצו להשיג נקודות ראשונות העונה בגביע הטוטו.
בדקה ה-38 סער פדידה כבש את הראשון בשביל האדומים מחדרה, ובדקה ה-68 ג'ונתן סיסה הוסיף את השני. שלוש דקות מאוחר יותר חנן ממן הצליח לצמק, אך בדקה ה-90+4' שער של סמי בורארד קבע את תוצאת המשחק, 0:2 לחדרה.

במסגרת משחקי בית ב', נפגשו הפועל ירושלים וסקציה נס ציונה. החבורה של זיו אריה פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-14 משער של ווילאם טוגי. בדקה ה-59 גיא פדש הכפיל בפנדל וקבע את תוצאת המשחק. 0:2 לירושלמים.

בבית א', מכבי בני ריינה שרצתה לתפוס מקום טוב יותר בטבלה, פגשה את הפועל קריית שמונה.
בדקה ה-21 בנסון שילונגו כבש את הראשון בשביל ריינה אך 7 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-28 מוחמד שכר השווה.
בדקה ה-64 אופיר בנבנישתי כבש וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לכחולים מהצפון.



תמונה ראשית באדיבות מחלקת הדיגיטל של בית"ר ירושלים.

לפניכם טבלאות הבתים:

הוסיפו תגובה