ניצחון לאשדוד על בית"ר, סכנין גברה על הפועל ירושלים

בני סכנין עלתה למקום החמישי בטבלה, שערים של כנעאן ובילו סידרו ניצחון שני ברציפות לאשדוד על בית''ר ירושלים, הנתנייתים לא הצליחו לנצל יתרון מספרי לניצחון על חדרה

הושלם המחזור ה-17 בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 19:00 ביום ראשון יצא לדרך המשחק בין הפועל חדרה למכבי נתניה באצטדיון נתניה. בדקה ה-36 המאחרת נשארה בעשרה שחקנים אחרי כרטיס אדום לאיבליו מרקוב. על אף החיסרון המספרי, בדקה ה-45 גוסטבו מרמנטיני רץ כל הדרך מחצי המגרש עד לרחבה של הצהובים ובעט באומנות אל הרשת. האורחים ניסו לחזור למשחק שוב ושוב ובדקה ה-88 הם גם הצליחו, היה זה שיר צדק, שניצל ערבוביה ברחבה ודחק מקרוב פנימה. בסיום, החדרתים רשמו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון.

במשחק נוסף ביום ראשון, מ.ס אשדוד גברה בחוץ על בית"ר ירושלים בתוצאה 2-0, כבשו לאשדודים חמודי כנעאן (53) ועוז בילו (90). האורחים השלימו ניצחון ליגה שני ברציפות ועלו למקום השישי עם 23 נקודות. מנגד, הירושלמים רשמו משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון והם נותרו במקום ה-11 עם 16 נקודות בלבד.

הערב (שני) בני סכנין אירחה את הפועל ירושלים באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-20 האורחת נשארה בעשרה שחקנים כשאווקה אשטה הורחק באדום ישיר, אחרי שמנע מצב ודאי לשער וגרם לפנדל. בירם כיאל תרגם את בעיטת העונשין לשער, 0-1 לסכנין. בדקה ה-75 גיא מלמד הכפיל את היתרון, כשחדר לרחבה, עבר שחקן ובעט בדיוק לפינה השמאלית. בתוספת הזמן הירושלמים הצליחו לצמק את התוצאה, היה זה גיא בדש שכבש מתוך הרחבה. בסיום, המארחת קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון והיא עלתה למקום החמישי עם 25 נקודות.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה