הפסד לב"ש נגד מכבי ת"א, מכבי חיפה בפסגה

מכבי חיפה הביסה החוץ את האחרונה בטבלה מכבי פ''ת, הפועל ב''ש רשמה הפסד ראשון העונה במשחקה מול מכבי ת''א, קריית שמונה חגגה עם שישייה מול נוף הגליל, הפועל ת''א גברה על הפועל חיפה

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-17 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. המשחק שפתח את המחזור הפגיש את הפועל חיפה והפועל תל אביב באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-34 האדומים מתל אביב עלו ליתרון, כשמסירת רוחב הגיעה אל אופק ביטון על סף הרחבה, שבעט בנגיעה אחת פנימה. בדקה ה-86 האורחים קבעו את תוצאת המשחק, כאשר חטיפה של שי אליאס בחצי של היריבה, הסתיימה בחדירה שלו לרחבה והקפצה מעל השוער ופנימה. בסיום, האורחת גברה על החיפאים לראשונה מספטמבר 2018 והיא רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

במשחק נוסף, הפועל קריית שמונה התארחה באצטדיון גרין אצל הפועל נוף הגליל. האורחים פתחו בסערה וכבר בדקה השביעית עלו ליתרון, כשמורגן פריאר כבש בבעיטה חזקה לרשת העליונה. שתי דקות אחר כך פריאר הוסיף למאזנו בישול, כשהרמה מדויקת שלו, מצאה את ראשו של רועי קהת שנגח פנימה. בדקה ה-16 המארחת הצליחה לחזור למשחק מנגיחה חזקה של יבגני ברקמן. המארחים נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-26, כאשר דויד אקווה הורחק בצהוב שני וגרם לפנדל אותו הצליח עאיד חבשי לתרגם לשער, 3-1 לכחולים. במחצית השנייה האורחים ניצלו את היתרון המספרי כדי לכבוש עוד שלושה שערים, ובסיום 6-2 ענק לקריית שמונה. זהו הניצחון הגדול ביותר של האורחת בליגה הבכירה והיא רשמה ניצחון ליגה חמישי בשבעת המשחקים האחרונים.

בשעה 17:45 התחיל המשחק בין מכבי פתח תקווה ומכבי חיפה באצטדיון המושבה. בדקה ה-14 דולב חזיזה כבש את הראשון של הירוקים, מבעיטה חדה מהצד השמאלי של הרחבה. בדקה ה-19 המארחת נותרה בעשרה שחקנים, אחרי כרטיס אדום ישיר לירדן כהן. האורחים ניצלו את היתרון המספרי ובדקה ה-23 כבשו שער נוסף, הפעם היה זה דין דוד שדחק מקרוב כדור עומק שהגיע אליו. בדקה ה-77 מאור לוי הצעיר העלה את הירוקים ל3-0 ועוד לפני שריקת הסיום בן שהר הוסיף שער נוסף וקבע את תוצאת המשחק. בסיום, הירוקים עלו למקום הראשון בטבלה והם רשמו ניצחון ליגה תשיעי העונה.

במשחק המרכזי של המחזור, נפגשו מכבי תל אביב והפועל באר שבע באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-65 נכבש השער היחידי במשחק, היה זה אוסמה חלאילה שהסיט בעיטה של גבי קניקובסקי אל הרשת וקבע 0-1 למארחת. בסיום, האורחים רשמו את הפסד הליגה הראשון העונה והם ירדו למקום השני בטבלה.

הוסיפו תגובה