הפועל ת"א ניצחה את אשדוד, מכבי חיפה את חדרה

צמד שערים של אזולאי החלוץ ודוידה סידרו להפועל ת''א ניצחון על אשדוד, שער ליגה משחק שישי ברציפות של דין דוד העניק למכבי חיפה ניצחון על הפועל חדרה

הערב יצא לדרך הסיבוב השני בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. המשחק שפתח את המחזור הפגיש את הפועל ירושלים והפועל נוף הגליל באצטדיון טדי. האורחים פתחו בסערה ובדקה החמישית עלו ליתרון משער נהדר של והיב חביבאללה בנגיחה מכדור קרן שהורם לעברו. בדקה ה-37 הירושלמים הצליחו לאזן את התוצאה, כשוויליאם אגאדה כבש אחרי ערבוביה ברחבה. בדקה ה-59 האדומים מהבירה השלימו את המהפך, היה זה אחמד סלמן שניצל הדיפה לא טובה של השוער וכבש מקרוב. שבע דקות אחר כך המארחת כבשה את השער השלישי והאחרון במשחק כאשר גיא חדידה הבקיעה בפנדל מדויק. לקראת הסיום, טימוטי מוזי מנוף הגליל ראה את הכרטיס האדום והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. בסיום, המארחים ניצחו לראשונה מזה חמישה משחקי ליגה והם במקום ה-11 עם 14 נקודות.

בשעה 19:15 יצא לדרך המשחק בין מכבי נתניה להפועל חיפה באצטדיון נתניה. השער היחידי במשחק נכבש בדקה ה-56 על ידי יניב מזרחי, שסידר לצהובים ניצחון ביתי חשוב. בתוספת הזמן איגור זלטאנוביץ הורחק בכרטיס אדום. החיפאים רשמו משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון והם ירדו למקום השישי בטבלה.

בשעה 19:45 התחיל המשחק בין מ.ס אשדוד והפועל תל אביב באצטדיון באשדוד. בדקה ה-31 קני סייף העלה את האשדודים ליתרון מבעיטה חדה לפינה השמאלית. כעבור שמונה דקות שלומי אזולאי החלוץ איזן את התוצאה בהקפצה נהדרת מתוך הרחבה. בדקה ה-64 אושר דוידה הפך את התוצאה עם השער היפה במשחק, כשבעט מחוץ לרחבה אל חיבורי הקורות. בדקה ה-81 דוידה השלים צמד מבישול גאוני של אזולאי החלוץ, שמונה דקות אחר כך דוידה החזיר לאזולאי בישול, שקבע את התוצאה הסופית, 4-1 גדול לתל אביבים. בעקבות הניצחון האדומים מת"א קטעו רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

במשחק שסגר את ערב זה מכבי חיפה ניצחה בביתה את הפועל חדרה משער של דין דוד. דוד כבש בכל ששת משחקי הליגה האחרונים של הירוקים והיא במקום הראשון לפחות עד משחקה של הפועל באר שבע מחר. בצד השני, החדרתים במקום השביעי עם 18 נקודות ב-14 המחזורים הראשונים.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה