ב"ש חזרה לפסגה, ניצחון דרמטי לק"ש

ניצחון מרשים לב''ש על בית''ר ירושלים החזיר אותם לפסגת הליגה, שער בדקה ה-94 של ידין לוגסי סידר לק''ש ניצחון ליגה רביעי ברציפות

הערב הושלם המחזור ה-14 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. בשעה 19:00 נפגשו הפועל קריית שמונה ומכבי פתח תקווה באצטדיון קריית שמונה. אחרי 94 דקות של משחק ללא שער, הגיע ידין לוגסי שכבש בבעיטה נהדרת אל החיבורים וניצח עבור הצפונים את המשחק. בעקבות שלושת הנקודות, ק"ש רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות והיא נמצאת במקום השישי עם 20 נקודות.

במשחק נוסף, מכבי תל אביב אירחה את בני סכנין באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-12 הגבהה לרחבה של איברהים קונטה מצאה את ראשו של אנטה פוליץ' שנגח נהדר פנימה. עשר דקות אחר כך כדור קרן של גבי קניקובסקי, הגיע אל מתן בלקטסה שנגח מדיוק פנימה ואיזן את התוצאה. בדקה ה-43 האורחים נשארו בעשרה שחקנים, כשמוטי ברשצקי קיבל אדום ישיר, אחרי עבירה קשה על קניקובסקי. במחצית השנייה הצהובים תקפו אך לא מצאו את הרשת ורגע לפני הסיום הם נשארו גם הם בעשרה שחקנים, כשאוסמה חלאילה המחליף יצא בכרטיס צהוב שני. בסיום, שתי הקבוצות נפרדו בתיקו והן עם 22 נקודות.

במשחק המרכזי של המחזור נפגשו הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים באצטדיון טוטו טרנר. בדקה ה-16 המארחת עלתה ליתרון, כשכדור קרן מדויק של רמזי ספורי מצא את מיגל ויטור ברחבה שכבש בנגיחה. בדקה ה-62 ספורי הוציא את האדומים מהנגב למתפרצת קטלנית, שגיב יחזקאל קיבל את הכדור חדר אל הרחבה ומסר לניקיטה רוקאביצה שכבש מקרוב. שש דקות אחר כך הירושלמים הצליחו לחזור למשחק, כאשר רועי הרמן ניצל הדיפה לא טובה למרכז הרחבה וסיים בקלילות לרשת. בדקה ה-88 איתי שכטר כבש בנגיחה עבור המארחים את השער, שהבטיח את ניצחונם במשחק. בסיום, ב"ש השלימה ניצחון ליגה חמישי ברציפות והיא חזרה אל המקום הראשון בטבלה.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת הסושיאל של הפועל ב"ש

הוסיפו תגובה