בני יהודה תארח את הפועל פ"ת, עכו נגד כפ"ס

המחזור ה-16 בלאומית יפגיש את הכתומים של אבוקסיס שינסו להיצמד לצמרת העליונה כשיארחו אתמול המלאבסים. חניכיו של אורי גוטמן יארחו את הצפוניים לקרב צמרת. עוד משחקים: ראשל"צ נגד ת"א בת-ים, רעננה מול א.א. פאחם

המחזור ה-16 בליגה הלאומית ייצא מחר (שישי) לדרכו עם לא פחות משמונה משחקים שיחלו כולם ב-15:00, כאשר במוקד – בני יהודה תארח בבלומפילד את הפועל פתח תקווה. הכתומים של יוסי אבוקסיס ינסו להתקרב צעד נוסף לצמרת העליונה, זאת לאחר שהחלו את העונה בצורה לא משכנעת במיוחד, אך התעשתו במחזורים האחרונים והם סופרים כבר שמונה משחקים ללא הפסד, ומגיעים מעודדים במיוחד לאחר ה-1:3 על הפועל ת"א בגביע המדינה. מנגד, הירוקים מכפ"ס שנמצאים במקום השני בטבלה, מגיעים אחרי 0:4 חלק בליגה על הפועל רמה"ש, וינסו להמשיך הלאה אחרי ההפסד הדרמטי בפנדלים מול הפועל חיפה בסיבוב ח' של הגביע מתחילת השבוע.

בנוסף, מוליכת הטבלה הפועל א.א. פאחם תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשתצא למשחק חוץ נגד הפועל רעננה, שתנסה מצידה לברוח מאזור התחתית. סקציה נס ציונה תארח את מ.ס. כפר קאסם, הפועל ראשון לציון תנסה לעצור את רצף המשחקים שלה ללא ניצחון, 7 במספר, כשתארח את בית"ר ת"א בת-ים החזקה, הפועל עפולה ואחי נצרת ייפגשו למפגש צפוני, בני ריינה תארח את הפועל רמת גן אסי, והפועל ניר רמת השרון תצא למשחק חוץ נגד א.ס. אשדוד.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של בני יהודה תל אביב

הוסיפו תגובה