ניצחונות לסכנין וק"ש, תיקו בין נתניה להפועל ת"א

פנדל מדויק של כיאל סידר לסכנין ניצחון על פ''ת, צמד של שבירו עזר לק''ש לחזור עם שלושת הנקודות מאשדוד

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-13 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. המשחק שפתח את ערב זה הפגיש את בני סכנין ומכבי פתח תקווה באצטדיון קריית שמונה. בדקה ה-35 המארחת עלתה ליתרון כאשר בירם כיאל דייק מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה של הגנת המלאבסים. בדקה ה-60 האורחים נותרו בעשרה שחקנים, כשלמק בנדה הורחק באדום ישיר. בדקה ה-85 אדום נוסף נשלף לעבר הכחולים, היה זה בן רייכרט שראה את הכרטיס הצהוב השני. בסיום, סכנין השלימה ניצחון ליגה שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, מנגד, המכבים רשמו חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים.

במשחק נוסף, נפגשו הפועל ירושלים והפועל חיפה באצטדיון טדי. בדקה ה-29 האורחים עלו על לוח התוצאות, כאשר מסירת עומק גאונית של לירן סרדל מצאה את חנן ממן, שסיים בחדות לרשת. בדרה ה-71 הצליחו המארחים להשוות, אחרי שעידן שמש המחליף, כבש בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה. בסיום, האדומים מהבירה רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, מנגד, החיפאים השלימו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון והם במקום הרביעי עם 18 נקודות.

בשעה 19:00 יצא לדרך המפגש בין מ.ס. אשדוד והפועל קריית שמונה באצטדיון אשדוד. הצפונים פתחו בסערה וכבר בדקה הרביעית הם עלו ליתרון משער של איתמר שבירו, שדחק מקרוב כדור שנבעט לעברו. בדקה ה-59 שבירו הכפיל את היתרון של הכחולים, כשכבש אחרי מסירת רוחב מדויקת של סמואל בראון. בעקבות הניצחון, האורחים השלימו משחק ליגה שלישי ברציפות שבו הם לוקחים את כל שלושת הנקודות.

במשחק שסגר את ערב זה, מכבי נתניה אירחה את הפועל תל אביב באצטדיון נתניה. בדקה ה-30 המארחת עלתה ליתרון, כאשר נגיחה של שיר צדק ברחבה הגיעה אל עומרי גנדלמן, שנגח פנימה. בדקה ה-72 התל אביבים הצליחו לחזור למשחק, היה זה פארלי רוסה שחדר לרחבה ובעט אל חיבורי הקורות, מהלך נהדר של הברזילאי. בסיום, האורחת רשמה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון והיא במקום השביעי עם 17 נקודות.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה