סוגרים סיבוב: מכבי חיפה תארח את בית"ר, הפועל ת"א מול מכבי נתניה

האלופה תנסה להמשיך בקצב הכיבושים של המחזורים האחרונים, הפעם כשתארח את הצהובים-שחורים עם מאמנם החדש-ישן יוסי מזרחי. האדומים של קלינגר ייצאו למשחק חוץ מול היהלומים. עוד במחזור ה-13: מכבי ת"א תארח את חדרה, ב"ש את נוף הגליל

המחזור ה-13 בליגת הבורסה לניירות ערך, אשר יהיה זה שיסגור את הסיבוב הראשון של עונת 21/22 ייצא לדרך מחר (שבת) עם שבעה משחקים, כאשר במוקד מכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים בסמי עופר במסגרת המשחק המרכזי, בני סכנין תארח באצטדיון בק"ש את מכבי פתח תקווה, הפועל חיפה תעלה לטדי ותשחק מול הפועל ירושלים, מ.ס. אשדוד תארח את הפועל קריית שמונה, הפועל נוף הגליל תדרים לטוטו טרנר ותתארח אצל מוליכת הטבלה הפועל באר שבע, מכבי נתניה תארח את הפועל תל אביב והפועל חדרה תגיע לבלומפילד ביום ראשון, שם תפגוש את מכבי תל אביב.

את מחזור המשחקים יפתח המשחק בין סכנין למכבי פ"ת בשעה 15:00, אשר הועבר לאצטדיון בק"ש, שם החבורה של שרון מימר תנסה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שהפסידה 2:1 בשבת האחרונה מול הפועל חדרה, אך למרות זאת עדיין שמרה על המקום השלישי. לאחר מכן ב-17:30 ייפתח המשחק בין הפועל ירושלים להפועל חיפה בטדי, שם האדומים מהצפון ינסו להתאושש מרצף ההפסדים אליו נקלעו בשלושת המחזורים האחרונים, כשבמצטבר הוציאו 9 כדורים מהרשת.

המשחק המרכזי והמסקרן של המחזור ייערך ביום שני (20:45) בסמי עופר, שם מכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים. הירוקים, שמגיעים במומנטום פשוט מדהים אחרי ה-1:5 בדרבי וה-0:4 על נוף הגליל, ינסו להמשיך ביכולת הטובה ובריצה שלהם לעבר המקום הראשון, כשמולם יעלו הצהובים מהבירה שמגיעים אחרי שני הפסדים ברציפות וזעזוע בעמדת המאמן, כאשר יוסי מזרחי חזר לעמדה זו.

לכל פרטי המחזור ה-13 בליגת הבורסה לניירות ערך:

הוסיפו תגובה