מהפך למכבי ת"א על ק"ש, תיקו בין נתניה לב"ש

שערים של קוואס הרננדז וחלאילה קבעו מהפך למכבי ת''א נגד ק''ש, תיקו בין נתניה לב''ש ובין אשדוד למכבי חיפה

הערב יצא לדרך המחזור השמיני בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. בשעה 17:30 התחיל המשחק הראשון לערב זה, שהפגיש את הפועל קריית שמונה עם מכבי תל אביב באצטדיון קריית שמונה. בדקה ה-28 המאחרת עלתה ליתרון, כשאיתמר שבירו בעט מהאוויר מתוך הרחבה וכבש פנימה. רגע לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה התל אביבים הצליחו להשוות, ברנדלי קוואס חתך מהאגף הימיני לכיוון הרחבה ובעט בחוזקה פנימה. בדקה ה-67 תרגיל קרן של הצהובים הגיע ללואיס הרננדז שבעט אל חיבורי הקורות. בתוך תוספת הזמן, אוסאמה חלאילה קבע את תוצאת המשחק, אחרי שניצל טעות בהגנת האורחים וגלגל פנימה בקלות. בסיום, הצהובים רשמו את הניצחון החוץ הראשון שלהם העונה.

בשעה 19:00 יצא לדרך המשחק בין הפועל ירושלים למכבי פתח תקווה באצטדיון טדי. השער היחידי במשחק נכבש בדקה ה-88 על יד עידן שמש, שסידר לירושלמים ניצחון בכורה העונה בליגה. בצד השני, המלאבסים במקום השביעי עם תשע נקודות בשמונת המחזורים הראשונים.

במשחק נוסף, מכבי נתניה אירחה את המוליכה הפועל באר שבע באצטדיון נתניה. בדקה ה-35 המארחת נשארה בעשרה שחקנים, אחרי שאביב אברהם הורחק באדום ישיר. האדומים ניצלו את היתרון המספרי במהלך המחצית השנייה, כשרמזי ספורי כבש בבעיטה חופשית נהדרת. כעבור 45 שניות הנתנייתים הצליחו לחזור למשחק, נגיחה של איגור זלאטנוביץ נהדפה לכיוונו של אבובאקר דומביה, שכבש בנגיעה אחת פנימה. בסיום, המארחים נמצאים במקום השמיני עם תשע נקודות, מנגד, באר שבע נשארה במקום הראשון לפחות למחזור נוסף.

במשחק המרכזי של המחזור, נפגשו מ.ס. אשדוד ומכבי חיפה באצטדיון אשדוד. כבר בדקה השישית נכבש השער הראשון במשחק, כשמסירת רוחב של דולב חזיזה פגעה בגיל כהן בלמה של אשדוד והעלתה את הירוקים ליתרון. בדקה ה-28 האשדודים הצליחו להשוות מנגיחה נהדרת של קני סייף, אחרי הגבהה מדויקת של מונטרי קמהני. במהלך המחצית השנייה, צ'רון שרי המחליף הצליח להחזיר לאורחים את היתרון, כשכבש מקרוב אחרי תרגיל קרן. המארחת לא הרימה ידיים וקיבלה הזדמנות טובה לכבוש בדקה ה-69 כשפנדל נשרק עבורה. היה זה אור אינברום שניגש לבעוט, וקבע 2-2. בסיום, האשדודים רשמו תיקו ראשון העונה, בצד השני האורחים לא הצליחו למצוא ניצחון חוץ שני העונה.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי ת"א

הוסיפו תגובה