עפולה ניצחה את כפר סבא, נס ציונה את בני ריינה

שער של שחר הירש סידר לעפולה ניצחון חשוב על המוליכה, צמד של טדלה הבטיח לנס ציונה ניצחון ומשחק ליגה שביעי ללא הפסד, תיקו בין אום אל פאחם לראשל''צ

היום (שישי) יצא לדרך המחזור העשירי של הליגה הלאומית עם חמישה משחקים, שהתחילו במקביל בשעה 16:00. במוקד, מ.ס כפר קאסם אירחה את א.ס אשדוד באצטדיון המושבה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-11, כשמהראן ראדי בעט כדור חזק לכיוון השער, שפגע בדרך בשחקן הגנה ונכנס לרשת. בדקה ה-22 אשדוד הצליחה לאזן את התוצאה משער נהדר של איתמר נוי, שהשתחרר משלושה שחקנים ברחבה ובעט מזווית קשה אל תוך הרשת העליונה. כעבור כמה דקות המארחים החזירו לעצמם את היתרון, אחרי שהגבהה מדויקת של ראדי לרחבה, מצאה את ראשו של מוחמד סרסור שנגח מקרוב פנימה. בדקה ה-87 ראדי השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק 1-3 למארחת. בסיום, כפר קאסם נצמדת לכפר סבא בפסגה, עם 19 נקודות בעשרת המחזורים הראשונים של העונה.

במשחק נוסף, סקציה נס ציונה אירחה את מכבי בני ריינה. המארחת פתחה בסערה וכבר בדקה השישית היא עלתה ליתרון, מבעיטה שטוחה וחזקה מ-30 מטר של אמנון טדלה. לקראת סיום המשחק טדלה רשם צמד גדול ובכך הבטיח לכתומים את הניצחון. בעקבות הניצחון, נס ציונה עלתה למקום הרביעי בטבלה והיא רשמה משחק ליגה שביעי ללא הפסד. במקביל, הפועל עפולה אירחה את המוליכה הפועל כפר סבא במפגש קצוות. השער היחידי במשחק היה מרגליו של שחר הירש בדקה ה-60 ובעזרתו העפולאים השיגו ניצחון חשוב, אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים. בצד השני, הירוקים מהשרון רשמו את ההפסד הליגה הראשון שלהם העונה, אך הם עדיין במקום הראשון בטבלה, בעקבות הפרש שערים טוב יותר מכפר קאסם.

לשאר תוצאות המחזור העשירי בליגה הלאומית:

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של סקציה נס ציונה

הוסיפו תגובה