בני יהודה חגגה עם חמישייה, כפ"ס בפסגה מחזור נוסף

בני יהודה רשמה ניצחון ראשון מזה חמישה מחזורים, הפועל כפ''ס גברה בביתה על א.ס אשדוד, הפועל פ''ת הפסידה לרמה''ש ושוב לא הצליחה לכבוש

היום (שישי) הושלם המחזור התשיעי בליגה הלאומית, כאשר כל משחקי המחזור יצאו במקביל בשעה 16:00. במוקד, הפועל כפר סבא המוליכה אירחה את א.ס אשדוד באצטדיון לויטה. בדקה ה-16 הירוקים עלו ליתרון, כשכדור טועה ברחבת האורחים הגיע ליוני סטויאנוב, שבעט חזק וקבע 0-1. בדקה ה-40 המארחת קיבלה הזדמנות להכפיל את היתרון מבעיטת עונשין מ-11 מטרים, אך גיל יצחק לא ניצל את ההזדמנות והחמיץ את הפנדל. עמוק בתוך תוספת הזמן, עומר בוארון כבש עבור המארחים והבטיח עבורם להישאר בפסגת הטבלה מחזור נוסף.

במקביל, בני יהודה ת"א חגגה עם חמישייה בביתה על הפועל עפולה. אלירן עטר השלים צמד שערים ובכך העלה את מאזנו לשישה שערי ליגה מתחילת העונה. בעקבות התוצאה בני יהודה סיימה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. במשחק נוסף, הפועל ניר רמת השרון גברה בחוץ על הפועל פתח תקווה, משערים של רועי רבינוביץ ואוהד ברזילאי. המלאבסים רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון וללא שער זכות. עוד באותו היום, הפועל רמת גן אסי נפרדה בתיקו עם מכבי אחי נצרת, כבש לאורדונים: רוי קורין (50') ולאחי נצרת: דובב גבאי (פ', 48'). בעקבות התיקו, רמת גן ניצבת במקום ה-13 עם שבע נקודות בתשעה מחזורים.

לכל תוצאות המחזור התשיעי בליגה הלאומית:

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של בני יהודה ת"א

הוסיפו תגובה