הפועל ת"א גברה על חדרה, ב"ש על הפועל ירושלים

האדומים מת''א חגגו עם שלישייה על הפועל חדרה, ב''ש ניצחה ונשארה במקום הראשון, פ''ת כבשה רביעייה בניצחונה על נוף הגליל

הערב יצא לדרך המחזור השביעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. המשחק שפתח את ערב זה, הפגיש את הפועל חדרה והפועל תל אביב באצטדיון נתניה. אחרי מחצית ללא שערים, התל אביבים פתחו את המחצית השנייה בסערה, בדקה ה-48 עידן ורד כבש את השער הראשון ו-13 דקות אחר כך פארלי רוסה הכפיל עם בעיטה שטוחה וחזקה מתוך הרחבה. בדקה ה-77 האדומים מת"א הבטיחו את הניצחון, כשאושר דוידה ניצל טעות ברחבה וגלגל את הכדור פנימה. בסיום, האורחים עלו למקום השני בטבלה ובמאזנם 14 נקודות בשבעה מחזורים.

משחק נוסף הפגיש את בני סכנין והפועל קריית שמונה באצטדיון דוחא. האורחים חגגו עם שלושה שערים והשלימו ניצחון חוץ ראשון מזה שמונה משחקים. מי שפתח את החגיגה היה מורגן פריאר, כשנגח חזק מקרוב לרשת. איתמר שבירו הכפיל את היתרון של הכחולים, 11 שניות מפתיחת המחצית השנייה וידין לוגסי כבש בתוך תוספת הזמן. בעקבות הניצחון, האורחת חלפה על פני המארחת בטבלה ושניהן עם שמונה נקודות עד כה.

במשחק נוסף מכבי פתח תקווה הביסה בביתה את הפועל נוף הגליל. המלאבסים הראו עליונות בכל חלקי המשחק וכבשו ארבעה שערים. במחצית הראשונה היה זה למק בנדה שניצל כדור חוץ שנמסר לעברו וכבש מתוך הרחבה. במחצית השנייה, ג'יימס אדני נגח את השני ומוחמד עוואד השלים צמד פנדלים מדויקים וקבע את תוצאת הסיום. בעקבות הניצחון הכחולים עלו למקום השישי בטבלה.

במשחק שסגר את ערב זה נפגשו הפועל באר שבע והפועל ירושלים באצטדיון טוטו טרנר. כבר בדקה השישית ניקיטה רוקאביצה כבש את השער הבכורה שלו העונה בליגה, אחרי שנגיחה של מיגל ויטור טיילה ברחבה והחלוץ בעט בנגיעה אחת לרשת. בדקה ה-29 רמזי ספורי קיבל כדור עומק נהדר מרוקאביצה ,הקשר עשה הטעיה ברחבה ובעט לפינה הקרובה וקבע 2-0 לבאר שבע. עוד לפני סיום המחצית הראשונה, רועי גורדה פספס הזדמנות להגדיל את היתרון, כשהחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים. בדקה ה-66 האורחת כבשה שער נוסף, היה זה תומר יוספי המחליף שבעט בעיטה חזקה ומדויקת מחוץ לרחבה. לקראת הסיום ,עידן שמש צמצם עבור הירושלמים את התוצאה. בסיום, המארחים השלימו ניצחון רביעי ברציפות ויישארו מחזור נוסף במקום הראשון בליגת הבורסה לניירות ערך.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל ב"ש

הוסיפו תגובה