ניצחון דרמטי למכבי חיפה על סכנין

שער ניצחון דרמטי של עומר אצילי סידר לירוקים ניצחון על סכנין, הפועל ת''א השלימה ניצחון שני ברציפות ועלתה למקום הראשון

הערב יצא לדרך המחזור השני בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. במשחק שפתח את המחזור נפגשו הפועל קריית שמונה והפועל ת"א באצטדיון קריית שמונה. במהלך המחצית הראשונה המארחת נשארה בעשרה שחקנים, כשמורגן פרייר קיבל את הכרטיס האדום אחרי גלישה מסוכנת. בדקה ה-60 יואב תומר נכנס כמחליף במקום אופק ביטון וכבר אחרי שלוש דקות העלה את האדומים ליתרון, כשדחק מקרוב מסירת רוחב נהדרת של פארלי רוסה. ארבע דקות אחר כך תומר השלים צמד, כאשר נגיחה שלו פגעה בשחקן הגנה ונכנסה לרשת. בסיום, האורחים השלימו ניצחון שני ברציפות, דבר שלא קרה בכל עונת 20/21 והם כרגע במקום הראשון בטבלה.

בשעה 19:00 מכבי נתניה אירחה את הפועל נוף הגליל באצטדיון נתניה. דקה לפני סיום המחצית הראשונה, יבגני ברקמן העלה את נוף הגליל ליתרון, אחרי שניצל ערבוביה ברחבה ובעט חזק לרשת. עם תחילת המחצית השנייה, האורחת הכפילה את יתרונה, כשכדור עומק נהדר של רועי שוקרני, הגיע לסתיו נחמני שגלגל באומנות לרשת. בדקה ה-83 נתניה הצליחה לצמק את התוצאה מבעיטה נהדרת מהאוויר של יניב מזרחי אל חיבורי הקורות. דקה לסיום, האורחים הבטיחו את הניצחון אחרי שער של לוואגה קזיטו, שסיים התקפה מתפרצת קטלנית. בסיום, נוף הגליל עם ניצחון ראשון בליגה הבכירה מאז שנת 2006.

בשעה 19:30 התחיל המשחק בין מכבי תל אביב למכבי פתח תקווה באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-31 המארחת עלתה ליתרון משער בכורה של סטיפה פריצה, שניצל הדיפה לא טובה של אריק ינקו למרכז הרחבה ודחק לרשת. בדקה ה-57 האורחים הצליחו להשוות, אחרי שגבהה של ינון אליהו מצאה את ראשו של למק בנדה, שנגח מקרוב פנימה. בסיום, שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, עבור המארחים זו עונה שנייה ברציפות שהם פותחים עם נקודה אחת משני המחזורים הראשונים.

המשחק שסגר את הערב הפגיש בין מכבי חיפה לבני סכנין באצטדיון סמי עופר. הירוקים ניסו למצוא את הרשת ובדקה ה-70 עומר אצילי ניצל היטב בעיטת עונשין מ-11 מטרים כדי לעלות את האורחים ליתרון. חמש דקות לסיום סכנין הצליחה לאזן את התוצאה משער של רז שטיין, החלוץ מעורב בשלושה מארבעת השערים של סכנין העונה. בדקה ה-91 אצילי השלים צמד, כשכבש בבעיטה מדהימה מקצה הרחבה אל חיבורי הקורות והבטיח שלוש נקודות למכבים. המארחת השלימה ניצחון חמישי ברציפות על האדומים במסגרת הליגה.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה