אשדוד ניצחה את פ"ת, אחי נצרת את נס ציונה

אחי נצרת חגגה עם שלישייה על סקציה נס ציונה, שער של רוטשטיין העניק ניצחון חוץ לאשדוד על פ''ת, תיקו בין ראשון לציון לבני ריינה

הערב (חמישי) יצא לדרך המחזור השלישי בליגה הלאומית עם חמישה משחקים ששוחקו במקביל בשעה 20:45. במוקד, מכבי אחי נצרת אירחה את סקציה נס ציונה באצטדיון עילוט. הירוקים רצו לשמור על מאזן ללא הפסדים ובדקה ה-14 עלו ליתרון, כשאחמד עאבד ניצל ערבוביה ברחבה וכבש בבעיטה מדויקת מקרוב. בדקה ה-34 עאבד הוסיף גם בישול למאזנו, כאשר הכניס כדור עומק לאנס דאבור, שכבש בבעיטה חזקה ברגל שמאל וקבע 0-2 לאחי. עוד לפני ההפסקה המארחת הספיקה להוסיף עוד שער מרגליו אליאן רוחאנא ובכך קבעה גם את תוצאת הסיום. המארחים עם שבע נקודות בשלושה משחקים והם עלו למקום הראשון בטבלה.

במשחק נוסף, הפועל פתח תקווה אירחה את א.ס אשדוד באצטדיון המושבה. האורחים כבשו בדקה ה-54 את השער היחיד במשחק אחרי שנירן רוטשטיין סיים מהלך קבוצתי יפה, קצת לפני הסיום אחמד מילאד שחקנה של האורחת הורחק בצהוב שני, אך זה לא שינה את התוצאה. בסיום, האשדודים ללא הפסד בשלושת המשחקים הראשונים שלהם בליגה הלאומית. עוד באותו הערב, הפועל אום אל פאחם ומ.ס כפר קאסם נפרדו בתיקו ללא שערים, אום אל פאחם כרגע במקום החמישי עם חמש נקודות, מנגד כפר קאסם במקום השני עם שבע נקודות.

לכל תוצאות הערב בליגה הלאומית:

צילום תמונה ראשית: עדי ברקוביץ

הוסיפו תגובה