גביע הטוטו

מכבי חיפה וב"ש בגמר הטוטו

הירוקים ניצחו את הפועל ת"א, הדרומיים גברו בפנדלים על הפועל חיפה. ניצחון בפנדלים להפועל ירושלים מול מכבי ת"א

הערב התקיימו שני חצאי הגמר של גביע הטוטו בליגת הבורסה לניירות ערך וכמו כן, גם המשחק על המקום החמישי. בחצי הגמר הראשון, הפועל באר שבע אירחה באצטדיון טוטו טרנר את הפועל חיפה. הקבוצות לא מצאו את הרשת בזמן החוקי של המשחק וניגשו לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. לאחר שלוש בעיטות שהלכו פנימה, ניסו קפילוטו ניגש אל הבעיטה שלו, עומרי גלזר הימר נכון על הפינה ועצר לו אותו. אחריו הספיק גם דור מיכה להחמיץ את הפנדל שלו, אך ההחמצה האחרונה הייתה של לירן סרדל ובזכותה המארחים ניצחו את המשחק והעפילו לגמר.

בחצי הגמר השני, מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל תל אביב. לאחר 88 דקות של משחק ללא שערים, מוחמד אבו פאני קיבל כדור מחוץ לרחבה, בעט פנימה והעלה את הירוקים ליתרון. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק, עומר אצילי הכניס כדור מצוין אל דין דוד, שכבש, הכפיל את היתרון וחתם את הניצחון של המארחים, אשר העלה אותם לגמר המפעל.

במשחק על המקום החמישי נפגשו מכבי תל אביב והפועל ירושלים באצטדיון בלומפילד. ארבע דקuת מפתיחת המחצית השנייה, רונן חנציס היה במקום כדי לקלוט כדור חוזר, לבעוט אותו פנימה ולהעלות את הצהובים ליתרון. בדקה ה-72 נשרק פנדל לזכות האדומים, גיא חדידה ניגש אל הבעיטה מהנקודה הלבנה, דייק והשווה את התוצאה. השוויון בין הקבוצות נשמר עד לתום 90 הדקות והן ניגשו לבעיטות עונשין מ-11 מטר. אחרי פנדלים מדויקים בשני הצדדים, אוסקר גלוך משורות המארחים החמיץ את הבעיטה שלו, מה שהעניק לירושלמיים את הניצחון ואת המקום החמישי בסיום.

צילומים: באדיבות מכבי חיפה

הוסיפו תגובה