גביע הטוטו

סכנין סיימה במקום השביעי, נתניה תשיעית

האדומים ניצחו את אשדוד בפנדלים. היהלומים גברו על חדרה. פ"ת ניצחה את ק"ש וסיימה 11

הערב שוחקו שלושה משחקי דירוג במסגרת גביע הטוטו של ליגת הבורסה לניירות ערך. במשחק על המקום השביעי, מ.ס. אשדוד אירחה את בני סכנין באצטדיון הי"א. בתום 90 דקות לוח התוצאות נותר מאופס והקבוצות ניגשו ישירות לבעיטות עונשין מ-11 מטר. אחרי שכל הבועטים מצאו את הרשת, טימוטי אוואני משורות המארחים פספס ובירם כיאל ניצל את זה כדי לכבוש ולהעניק לאורחים את המקום השביעי.

במשחק על המקום התשיעי, הפועל חדרה אירחה את מכבי נתניה. בדקה ה-28, יאהב אבו אלשיך קיבל כדור באגף שמאל, הכניס טוב לאיגור זלטאנוביץ' לרחבה והחלוץ בעט מדויק פנימה, בדרך ליתרון של היהלומים. בדקה ה-89 גבי קניקובסקי ניצל טעות בהגנת המארחים והכפיל את היתרון עם שער משלו. עוד לפני הסיום דני עמוס הורחק עם כרטיס צהוב שני, אבל זה לא הפריע לצהובים לנצח ולסיים במקום התשיעי.

במשחק השלישי לערב זה, הפועל קריית שמונה אירחה את מכבי פתח תקווה לקרב על המקום ה-11. בדקה ה-25 ארד בר סיים מבצע אישי עם שער נפלא והעלה את המלאבסים ליתרון. דקה לסיום המחצית הראשונה, ג'יימס אדני ניצל טעות בהגנת הצפוניים כדי לכבוש ולהכפיל את היתרון של האורחים. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, לאמק בנדה, בנגיעה הראשונה שלו בכדור לאחר שנכנס כמחליף, שלח כדור נהדר לרשת של דזיוגאס ברטקוס וחתם את תוצאת המשחק. פ"ת סיימה במקום ה-11.

צילומים: באדיבות מכבי נתניה

הוסיפו תגובה