הפועל פ"ת ירדה לליגה א', עכו נשארה, אום אל פאחם במבחנים

שער ניצחון בדקה ה-90 של איתי לוי לא הספיק למלאבסים והם ירדו לליגה א', אום אל פאחם ניצחה גם היא בדקה ה-90 ותשחק במבחנים מול מכבי קביליו יפו

הערב שוחקו שלושת המשחקים הנותרים במחזור ה-37 והאחרון בליגה הלאומית. במוקד, הפועל פתח תקווה אירחה את הפועל עפולה באצטדיון המושבה. דקה לפני סיום המחצית הראשונה האורחת עלתה ליתרון מבעיטה נהדרת של דור כוכב לפינה השמאלית. במחצית השנייה המלאבסים הצליחו להפוך את התוצאה, זה התחיל עם שער עצמי של שלו אביטן בדקה ה-58 ובדקה ה-91 שער דרמטי של איתי לוי ניצח לכחולים את המשחק. למרות הניצחון האורחים ירדו לליגה א' בעקבות ניצחונה של הפועל אום אל פאחם על הפועל כפר קאסם. אום אל פאחם תשחק ביום שני הבא במשחק המבחן לליגה הלאומית נגד מכבי קביליו יפו.

במקביל הפועל עכו אירחה את מכבי אחי נצרת בידיעה שניצחון ישאיר אותה ליגה. בדקה ה-21 עומר בוארון העלה את האורחים ליתרון עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה. כמה דקות אחר כך מהראן לאלה הכפיל את התוצאה, כשסיים התקפה מתפרצת יפה. במהלך המחצית השנייה בוארון ולאלה השלימו צמדים כל אחד ולקראת הסיום מלך שערי הקבוצה רז טוויזר קבע את תוצאת הסיום 5-0 לעכו. בעזרת הניצחון הפועל עכו סיימה במקום ה-13 ונשארה בליגה הלאומית.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של הפועל עכו

הוסיפו תגובה