הקמפיין הרשמי לבחירת שחקן העונה מתקרב לסיומו

ארבעה מועמדים, רק אחד יהיה שחקן העונה - הצביעו עכשיו כאן באתר המנהלת

היום (ראשון) נפתח הקמפיין הרשמי של מנהלת הליגות לכדורגל לבחירת שחקן העונה של עונת 20/21 בליגת הבורסה לניירות ערך. על התואר יתמודדו ארבעה שחקנים:

ג'וש כהן – השוער המצטיין של מכבי חיפה הרשים לאורך כל העונה עם הצלות נהדרות שעזרו לירוקים לנצח משחקים ולהוביל את טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך, בדרך, אולי, לאליפות ראשונה אחרי עשור בדיוק.

דור פרץ – הקשר של מכבי תל אביב שדרג את המשחק שלו בשני הצדדים – הגנה והתקפה, היה בכל מקום במגרש בכל משחקיו העונה והדביק את החבורה הצהובה, שהתאוששה מפתיחת עונה פחות מוצלחת וכעת לוקחת חלק במאבק האליפות עד הסוף.

ליאל עבדה – אחרי מנור סולומון, מסתמן שמכבי פתח תקווה מפתחת יהלום נוסף וזהו עבדה. הכישרון הצעיר הוביל את המלאבסים לפלייאוף העליון בעונתם הראשונה בליגת הבורסה לניירות ערך מאז עלו מהלאומית ורשם מספרים מרשימים, בטח עבור שחקן צעיר כל כך.

דולב חזיזה – הקשר לקח על עצמו יותר בעונה הזאת וזה השתלם גם לו וגם למכבי חיפה – הופעות מרשימות, שערים, בישולים, דריבלים מרהיבים והרבה מנהיגות שלו עזרו לירוקים ספק תצוגות נהדרות מדי שבוע.

ההצבעה לשחקן העונה מתקיימת כאן באתר המנהלת, כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לעמוד הראשי של האתר, לרדת לחלק שבו מופיע סקר שחקן העונה וללחוץ "הצבע כאן" בקוביה של השחקן שאתם רוצים להצביע לו. אז קדימה – בחרו את שחקן העונה שלכם!

לפניכם הנתונים הבולטים של ארבעת המועמדים:

הוסיפו תגובה