מאבק האליפות יוכרע במחזור הסיום

שער שוויון דרמטי של ק''ש השאיר את מאבק האליפות פתוח במחזור הסיום, ניצחונות לת''א וב''ש

הערב התקיים המחזור ה-35 במסגרת הפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך. במוקד, מכבי חיפה יצאה למשחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה, כשהיא יודעת שניצחון מבטיח לה אליפות. בדקה ה-72 גודסווי דוניו הקפיץ את קהל האצטדיון, כאשר המשיך בנגיחה כדור עומק של סאן מנחם לרשת. הירוקים כבר הריחו את האליפות אך דקה לסיום, בעיטה מדהימה של מייק אמנגה מחוץ לרחבה הכניעה את ג'וש כהן וקבעה 1-1 בסיום. בעקבות תוצאת התיקו, הירוקים יאלצו לנצח במחזור הסיום כדי להבטיח רשמית את הזכייה באליפות העונה.

במקביל, מ.ס. אשדוד אירחה את מכבי ת"א שהייתה חייבת ניצחון כדי להשאיר את חלום האליפות בחיים. היא אכן הצליחה לעשות זאת על ידי שערים מאוחרים של אדוארדו גררו ואילון אלמוג, זקריה מוגיס רק צימק בצד השני. בעקבות הניצחון הצהובים יצטרכו לנצח את הפועל קריית שמונה במחזור הסיום, ביחד עם הפסד של מכבי חיפה להפועל ב"ש.

במשחק נוסף, החמישית הפועל באר שבע אירחה את הרביעית מכבי פתח תקווה באצטדיון טוטו טרנר. בדקה ה-73 אנטוני וארן שנכנס מחליף כמה דקות מוקדם יותר, קיבל מסירת רוחב משון גולדברג וסיים בנגיעה אחת פנימה. האדומים הכפילו את יתרונם עשר דקות אחר כך, משער עצמי של אריק ינקו שוערה של המלאבסים. בסיום, באר שבע עלתה למקום הרביעי על חשבונם של האורחים והיא כרגע במקום שעשוי להגיע לאירופה.

הוסיפו תגובה