ניצחון שלישי ברציפות לכפ"ס

הירוקים גברו בחוץ על אחי נצרת ועלו, לפחות זמנית, למקום הראשון. נצחונות גם לנצרת עילית ולוד, תיקו בין מרמורק לראשל"צ

היום יצא לדרך המחזור ה-14 בליגה הלאומית עם ארבעה מפגשים שנערכו במקביל. במוקד, הפועל כפר סבא יצאה למשחק חוץ מול מכבי אחי נצרת באצטדיון עילוט. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה, עומר פדידה ניצל פנדל שנשרק לזכות האורחים בדקה ה-49 כדי להעלות אותם ליתרון. השער של הקפטן היה גם היחיד במשחק ובסיום, הירוקים מהשרון לקחו את שלוש הנקודות ועלו, לפחות עד משחקה של הפועל קטמון ירושלים, למקום הראשון בטבלה.

מי שגם לה שאיפות בצמרת הגבוהה, הפועל נצרת עילית, התארחה אצל הפועל רמת גן אסי. שתי דקות לפני סיום החלק הראשון של המשחק, אייל דנין העלה את הצפוניים ליתרון. במהלך מחצית המשחק ברניסלאב יובאנוביץ' החליף מילים עם השופט והאחרון החליט להראות לו את הכרטיס האדום, מה שהשאיר את האורדונים בעשרה שחקנים. למרות החיסרון המספרי, יובל אבידור הצליח להחזיר את המארחים למשחק בדקה ה-73 עם שער יפה משלו. על סף שריקת הסיום, דניאל אגמי כבש שער דרמטי, העניק לצפוניים את הניצחון והשאיר אותם קרובים לצמרת הגבוהה.

עוד באותה השעה, הפועל ראשון לציון  והפועל מרמורק רחובות חילקו ביניהן את הנקודות לאחר שערים של גיל יצחק ונתנאל פרץ והפועל בני לוד רכבת גברה בביתה על בית"ר תל אביב רמלה משערים של אוהד ברזילי, ויקטור מרעי וחן ראובן.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה