בסימן ארבע: מכבי חיפה ניצחה 1:4 את הפועל ב"ש, מכבי ת"א ניצחה 0:4 את הפועל חיפה

אליאס וסונדגרן במאבק. בפועל הצדדים לא נאבקו יתר על המידה. (צילום: מחלקת מדיה הפועל ב"ש)

יום שבת הגיע ואיתו הגיעו גם חמישה משחקים במסגרת ליגת ONE-ZERO, כאשר אתמול שוחקו שלושה משחקים במסגרת הפלייאוף העליון ושניים במסגרת הפלייאוף התחתון.

פליאוף עליון:

מכבי ת"א – הפועל חיפה (0:4): הצהובים לא התקשו מול החיפאים ובדקה התשיעית היו כבר ביתרון כפול לאחר שערים מהירים של מילסון (4') ותורג'מן (9'). לאחר מכן זה כבר היה לא כוחות כאשר גבי קניקובסקי (50') ודור פרץ (53') הכפילו את היתרון למרובע, וקבעו נצחון צהוב ומרשים.

בני סכנין – בני ריינה (2:0): המשחק היה צמוד ושתי הקבוצות הרבו לאיים על השער אך ללא הועיל עד שבדקה ה-80' מארק קוסטה מצא ברחבה את קייס גאנם שבקלות כבש את הראשון. עשר דקות חלפו ומארון גנטוס הכפיל את התוצאה בשער עצמי ובכך נחתמה תוצאת המשחק, 0:2 לבני ריינה.

מכבי חיפה – הפועל ב"ש (1:4): הירוקים רצו לצור רצף נצחונות חדש וכבר בפתיחה הראו זאת, כאשר לאחר לא מעט איומים דין דוד כבש את הראשון בנגיחה בדקה ה-25' לאחר הרמה מפתיעה של עבדולאי סק, וחמש דקות לאחר מכן כבר הכפיל את היתרון עם בישול עוד יותר מפתיע של שריף כיוף. לאחר מכן המשחק דיי היה סגור כאשר שער עצמי של אור דדיה (63') ושער בכורה בליגה של סוף פודגוראנו (81') הכריעו את התוצאה. שער ענק של אומראן אועלד בדקה השנייה לתוספת הזמן רק צימק. 1:4 לאלופה בסיום.

פליאוף תחתון:

מכבי נתניה – הפועל ירושלים (0-1)

מכבי פ"ת – הפועל ת"א (2-4)

היום (ראשון) ישוחקו במסגרת הפליאוף התחתון שני משחקים כאשר הפועל חדרה תארח את מ.ס. אשדוד (19:00) והפועל פ"ת תארח את בית"ר ירושלים (20:15)

הוסיפו תגובה