ניצחון דרמטי להפועל חיפה בדרבי

לירן סרדל כבש בתוספת הזמן והעניק ניצחון לאדומים. נצחונות גם לק"ש, אשדוד וסכנין, תיקו בין הפועל ת"א לפ"ת

אחרי פגרת הנבחרות, הערב חזרה ליגת הבורסה לניירות ערך עם המחזור השביעי. במשחק שפתח אותו בשעה 15:00, אירחה הפועל תל אביב את מכבי פתח תקווה באצטדיון בלומפילד. המשחק היה עם קצב טוב ועם מצבים בשני הצדדים, אך זהו היה היום של שני השוערים – אריק ינקו רשם הצלה מצוינת לכדור קשה שבעט שי אליאס בצד אחד וארנסטס שטקוס עצר פעמיים את שחקני האורחת במצב של אחד על אחד בצד השני. בדקה ה-86 אדי גוטליב ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק, אך המלאבסים לא השכילו לנצל את היתרון המספרי ובסיום, הקבוצות נפרדו ללא שערים וחילקו ביניהן את הנקודות.

בשעה 16:45 החל משחק נוסף, בו הפועל קריית שמונה אירחה את בני יהודה תל אביב. 46 שניות בלבד חלפו משריקת הפתיחה וכבר המארחים עלו ליתרון, אחרי שצירופי מסירות נהדרים הסתיימו ברגליים של לוסיו מרינאו, שהטעה את עומר נראון ומול שער חשוף גלגל את הכדור פנימה. הצפוניים לא הורידו את הרגל מהגז ומיד אחרי שרשם החמצה גדולה, יוג'ין אנסה פיצה עליה והכפיל את היתרון שלהם. על אף שאנסה גם הורחק בדקה ה-63, המארחים הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום ונותרו בלתי מנוצחים העונה עד כה.

משחק נוסף יצא לדרך בשעה 18:45 ובו מ.ס. אשדוד אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון הי"א. בדקה ה-26 שלומי אזולאי ניגש לבעוט כדור חופשי, דייק והעלה את המארחים ליתרון. חמש דקות בלבד חלפו מהשער הראשון של אשדוד ושגיב יחזקאל מצא גם הוא את הרשת, בדרך להכפלת היתרון שלהם. בהמשך, האורחים לא הצליחו להתעלות על היכולת של אשדוד כדי לחזור למשחק ונותרו עם הניצחון שלהם במחזור הפתיחה כיחיד עד כה העונה.

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק באשדוד, החל גם המפגש בין הפועל כפר סבא לבני סכנין באצטדיון המושבה. כעבור 16 דקות של משחק, מוטי ברשצקי הגביה אל הרחבה כדור ממצב נייח, הכדור הגיע אל סבסטיאן ולאסקס, שבעט אותו ועל אף שהורחק, הוא עבר את קו השער ובכך היתרון הוענק לאורחים. עד לסיום, סכנין הצליחה לשמור על היתרון החשוב ורשמה את הניצחון הראשון שלה מאז חזרה לליגת הבורסה לניירות ערך. הירוקים מנגד, ספרו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 19:50 החל המשחק האחרון לערב זה, שהפגיש לדרבי באצטדיון סמי עופר את הפועל ומכבי חיפה. המשחק התעורר במחצית השנייה: בדקה ה-69 נס זמיר סיים עם שער אלגנטי מהלך קבוצתי טוב והעלה את האדומים ליתרון. הירוקים לא ויתרו, יצאו קדימה ושש דקות לסיום זכו לכדור עונשין מ-11 מטר. ניקיטה רואקביצה ניגש אל הבעיטה מהנקודה הלבנה ומול רן קדוש לא התבלבל, בדרך לשער שוויון. כשהיה נדמה שהדרבי הזה בדרך לחלוקת נקודות, הגיע לירן סרדל, כבש שער דרמטי בתוך תוספת הזמן של המשחק והעניק ניצחון מתוק להפועל.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה