ר"ג נותרה לבדה בפסגה

האורדונים גברו על בית"ר ת"א בת ים וניצלו תיקו של אכסאל

היום יצא לדרך המחזור העשירי בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר התקיימו במקביל. הפועל רמת גן אסי הייתה נחושה לשמור על מקומה בראש הטבלה והיא גם הצליחה לעשות זאת בתום מפגש קשה מול בית"ר תל אביב בת ים, בזכות שער בנגיחה של פאדי זידאן בדקה ה-36, שהספיק לה בשביל לצאת עם שלוש הנקודות.

מה שעוד שיחק לטובתם של האורדונים, היה התוצאה במשחק בין הפועל עימאד אכסאל להפועל רעננה. המארחים, שהיו עם אותו מספר נקודות גם כן בפסגה, נקלעו כבר לאחר שבע דקות לפיגור, אחרי שער של מוחמד בדארנה. בדקה ה-21 בנג'מין קוקו הכפיל ושש דקות מפתיחת המחצית השנייה יואב תומר הגדיל את היתרון של האורחים וזה כבר היה נראה אבוד, אלא שעם הרבה אופי הצליחה אכסאל לחזור, בזכות שער של אהרון שפסו בדקה ה-59 וצמד של ניר אברג'יל בדקות ה-60 וה-74, שקבעו חלוקת נקודות בסיום. אמנם הקאמבק של אכסאל היה מרשים, אך היא יצאה עם נקודה אחת בלבד ונתנה לר"ג לברוח.

עוד באותה השעה, הפועל כפר שלם רשמה את ניצחון הבכורה שלה בליגה הלאומית מאז עלתה אליה, כשפגשה בביתה את הפועל פתח תקווה ושערים של מייקל אולהה ועצמי של מתן גושה העניקו לה את הנקודות, כשבתווך גל צרויה צימק מהנקודה הלבנה, אך זה לא הספיק למלאבסים, שרשמו את ההפסד השישי שלהם העונה.

יתר התוצאות לפניכם:

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של בית"ר תל אביב בת ים

הוסיפו תגובה