נצחונות למכבי חיפה ולבית"ר

שני בישולים נהדרים של שרי סידרו לירוקים ניצחון, צמדים לעטר ו-ורד אצל בית"ר. נצחונות גם לק"ש והפועל חיפה

המחזור ה-25 והלפני אחרון לעונה הסדירה בליגה הבורסה לניירות ערך יצא היום בשעה 15:00 לדרך עם המשחק בו הפועל קריית שמונה אירחה את מכבי נתניה. בדקה השביעית אלמוג כהן מנע שער עם ידו והשופט זיו אדלר שלף לעברו את הכרטיס האדום הרביעי שלו העונה ופסק על פנדל לזכות הצפוניים. עדן קארצב ניגש אל הבעיטה מהנקודה הלבנה, אבל מצא את דני עמוס עירני והשוער הדף את הבעיטה שלו. המארחים לא התרגשו מהחמצת הפנדל, לחצו במטרה לנצל את היתרון המספרי שלהם ובדקה ה-19 זה הגיע: התקפה מתפרצת הסתיימה עם כדור שפגע במגן הצהובים כארם ג'אבר ונכנס לשער קבוצתו. ארבע דקות לפני הירידה להפסקה, שוב שער עצמי של היהלומים, הפעם של דולב אזולאי והיתרון של ק"ש הוכפל. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, ראדו גינסארי המשיך את החגיגה של המארחים וחתם את הניצחון עם שער משלו. עם ההפסד הזה, נתניה סופית מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון.

מפגש נוסף החל בשעה 17:30 ובו מ.ס. אשדוד אירחה את מכבי חיפה. בדקה ה-23 צ'רון שרי מצא במסירה נהדרת את ניקיטה רוקאביצה והחלוץ כבש את שערו ה-17 העונה והשמיני בעשרת המשחקים האחרונים, בדרך ליתרון של הירוקים. המארחים התעשתו מהר וכעבור חמש דקות בלבד מתפרצת מושלמת שלהם הסתיימה בשער שוויון של שגיב יחזקאל. שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה, שוב שרי עם בישול נפלא, הפעם ליאניק ווילדסחוט, שהחזיר לאורחים את היתרון, אשר החזיק עד לסיום, בו הם רשמו ניצחון חוץ חשוב.

בשעה 18:30 נפתח באצטדיון סמי עופר גם המפגש בין הפועל חיפה לסקציה נס ציונה. לאחר 18 דקות של משחק, קווין טאפוקו כבש בנגיחה והעלה את האדומים ליתרון. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, סער פדידה כבש והוריד את המארחים להפסקה ביתרון כפול. החיפאים הסתפקו בשני השערים מהחצי הראשון של המשחק, כדי לרשום בסיום ניצחון חשוב, שקירב אותם אל עבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון. הכתומים לעומת זאת, עם שבעה הפסדים (בכולם לא כבשו) בשמונת המשחקים האחרונים.

במשחק האחרון לערב זה, שיצא לדרך בשעה 19:50, אירחה הפועל חדרה את בית"ר ירושלים באצטדיון נתניה. שבע דקות בלבד מהפתיחה, השופט סימן על הנקודה הלבנה וקבע פנדל לזכות המארחים. אליאל פרץ ניגש אל הבעיטה, כבש והעלה אותם ליתרון. בדקה ה-33 אלירן עטר הגיע בתוך הרחבה אל כדור שנהדף והפציץ מהאוויר פנימה. שוויון. בדקה ה-64 שוב עטר כבש והשלים את המהפך של הצהובים. האורחים לא הורידו את הרגל מהגז ושמונה דקות לאחר מכן עידן ורד הצטרף לחגיגה, כשכבש שער משלו והגדיל את היתרון. לא חלפו יותר משתי דקות מהשער הראשון שלו ו-ורד השלים צמד, כשכבש את הרביעי של הבית"רים, אחרי בישול יפה של חנן ממן. בסיום, ניצחון צהוב-שחור והאדומים פספסו הזדמנות להתקרב אל עבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון לקראת מחזור הסיום של העונה הסדירה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה