ראשל"צ תנסה להמשיך להתקרב למכבי פ"ת

המחזור ה-24 בלאומית יחל מחר: הכותמים רחוקים רק שתי נקודות מהמוליכה. קטמון תקווה לחזור למירוץ אחרי כרטיס לליגת הבורסה לניירות ערך

הערב יפתח מחזור נוסף בליגה הלאומית, כשעם ארבעה נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, שקירבו אותה עד למרחק של שתי נקודות בלבד מהפסגה, תצא הפועל ראשון לציון למשחק חוץ מול בית"ר בית"ר תל אביב בת ים במטרה להמשיך את המומנטום ואולי אפילו לתפוס את ראשות הטבלה. המארחים מנגד, יקוו להתאושש מהתבוסה שספגו במחזור האחרון ולחזור למסלול הנצחונות.

מחר (שישי), המחזור יושלם עם שבעת המשחקים הנוספים, שיצאו לדרך בשעה 15:00 במקביל. המוליכה מכבי פתח תקווה תקווה לחזור לנצח אחרי שני משחקים בהם הוציאה נקודה אחת בלבד, כשהפעם היא תתארח אצל הפועל ניר רמת השרון. מאז שהמלאבסים ספגו את הפסד הבכורה שלהם, הם מתקשים לחזור ליכולת של החצי הראשון של העונה והם יודעים שאם לא יתאוששו בקרוב – הם יתנו ליתר הקבוצות להתקרב. מי שתנסה לעשות זאת, היא הפועל קטמון ירושלים, שתארח באצטדיון טדי את הפועל עירוני אשקלון. האדומים מהבירה איבדו גובה במאבקי הצמרת עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלהם ואם לא יתחילו לצבור נקודות בקצב מרשים יותר, הם יוכלו לשכוח גם בעונה הזאת מהמאבקי על כרטיס לליגת הבורסה לניירות ערך.

עוד במקביל, עם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד, תנסה בני סכנין להמשיך את המומנטם החיובי, כאשר תתארח באצטדיון רמת גן אצל הפועל המקומית ותקווה להתקרב עוד יותר אל הצמרת, לקראת הישורת האחרונה של העונה. עוד באותה השעה, נועלת הטבלה, הפועל עפולה, תארח את מ.ס. כפר קאסם, הפועל אום אל פאחם תצא למשחק חוץ אצל מכבי אחי נצרת, הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הפועל נוף הגליל והפועל עכו תתארח אצל הפועל בני לוד רכבת.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל ראשון לציון

הוסיפו תגובה