תיקו למכבי ת"א, הפער בפסגה כעת: 6 נק'

נס זמיר כבש בתוספת הזמן וקבע חלוקת נקודות בין הפועל חיפה למוליכה. נצחונות להפועל ת"א, נתניה וחדרה

היום יצא לדרך המחזור ה-23 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. במוקדם מביניהם, הפועל תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את הפועל קריית שמונה. בדקה ה-64 עומרי אלטמן התנהל עם הכדור בתוך הרחבה, הוכשל והשופט שרק לכדור עונשין מ-11 מטר. אלטמן עצמו היה זה שניגש אל הבעיטה וגם דייק, בדרך ליתרון של האדומים. שש דקות בלבד לאחר מכן, אורי צעדון נגע בכדור בידו בתוך הרחבה ופנדל נוסף נשרק לזכות המארחים. שוב אלטמן היה הבועט, שוב כבש, השלים צמד ובכך גם קבע את תוצאת המשחק. הצפוניים השלימו משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 17:30 החל המשחק השני ליום זה, בו הפועל רעננה אירחה את מכבי נתניה באצטדיון המושבה. כבר לאחר 11 דקות של משחק, נשרק פנדל לזכות המארחים. יואב תומר ניגש אל הנקודה הלבנה, כבש והעלה אותם ליתרון. עם פתיחת המחצית השנייה, פאטוס בצ'יראי נכנס כמחליף ופחות מדקה מרגע שעלה על המגרש הוא כבש לזכות היהלומים את שער השוויון. בדקה ה-77 אביחי ידין ספג כרטיס צהוב ושש דקות בלבד לאחר מכן הוא ראה גם את השני והורחק. רעננה נותרה בעשרה שחקנים. בתוך תוספת הזמן, נשרק הפנדל השני במשחק, כשהפעם הוא לזכות הצהובים. טים הויבך בעט אותו, כבש וקבע מהפך וניצחון של הנתנייתיים, בעוד המארחים השלימו משחק תשיעי העונה בו איבדו יתרון.  

כשעה לאחר פתיחת המשחק במושבה, החל גם המפגש בין הפועל חדרה להפועל כפר סבא באצטדיון נתניה. כבר לאחר 37 דקות של משחק, בן רייכרט הספיק לספוג כרטיס צהוב שני ולהשאיר את הירוקים בעשרה שחקנים. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, המארחים השכילו לנצל את היתרון המספרי – חגי גולדנברג הכניס לתוך הרחבה כדור, שהגיע אל גורג' פוצ'יבה, האחרון בעט טוב פנימה והעלה אותם ליתרון. בדקה ה-62 אליאל פרץ ניגש לבעיטה חופשית, בעט נהדר פנימה וכבש מחזור שלישי ברצף, בדרך להכפלת היתרון של האדומים. התוצאה נשמרה עד לסיום, בו החדרתיים השלימו ניצחון שלישי ברציפות בו הם שומרים על רשת נקייה ועשו צעד נוסף בדרך להשגת כרטיס לפלייאוף העליון.

במפגש שנעל את יום משחקים זה, הפועל חיפה אירחה את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. שמונה דקות לסיום המחצית הראשונה, יונתן כהן הכניס כדור מצוין לאיתי שכטר, החלוץ עבר את יסמין בוריץ' וגלגל את הכדור פנימה – יתרון לצהובים. כשנדמה היה שהמוליכה בדרך לניצחון והגדלת הפער ממכבי חיפה לשמונה נקודות, הגיע נס זמיר ובתוך תוספת הזמן כבש וקבע שוויון וחלוקת נקודות בין הקבוצות. זה היה משחק שני ברציפות שהאלופה סופגת בתוך תוספת הזמן.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה