הפער בפסגת הלאומית: 2 נק' בלבד

רק תיקו למוליכה מול נועלת הטבלה, ראשל"צ ניצחה והתקרבה. הפסד לקטמון

חמישה משחקים פתחו היום בשעה 15:00 את המחזור ה-23 בליגה הלאומית. באצטדיון המושבה, המוליכה מכבי פתח תקווה אירחה את הפועל עפולה. בדקה ה-23 האורחים עלו ליתרון, לאחר שיוסי גינזבורג הדף כדור גובה, שהגיע אל אופק נדיר והוא בעט אותו מדויק פנימה. שבע דקות לסיום, המלאבסים הצליחו לחזור, אחרי שנשרק פנדל לזכותם ודור חוגי ניצל אותו כדי לדייק מהנקודה הלבנה ולהשוות את התוצאה, בדרך לחלוקת נקודות בין הקבוצות.

מי שניצלה את איבוד הנקודות של מכבי פ"ת הייתה הפועל ראשון לציון, שאירחה באותה השעה באצטדיון הברפלד את הפועל רמת גן אסי. דקות ארוכות הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת, אך עשר דקות לסיום זה הגיע: הכתומים יצאו מהר למתפרצת, גל לוי סיים אותה מצוין ברשת והעלה אותם ליתרון. בתוך תוספת הזמן לוי השלים צמד, לאחר בישול של אנס דבור וקבע ניצחון של המארחים, שצמצמו את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד.

מי שפספסה הזדמנות להתקרב גם כן ואיבדה גובה במאבקי הצמרת זו הפועל קטמון ירושלים, שאירחה באצטדיון טדי את הפועל ניר רמת השרון. לא חלפו יותר מארבע דקות משריקת הפתיחה והאדומים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטר לזכותם. שרון זיסו היה מי שניגש אל הבעיטה ודייק. המארחים שמרו על היתרון עד לדקה ה-61 ואז המשחק עלה לקצב גבוה יותר: תחילה, כדור קרן של האורחים הסתיים בשער שוויון של אליאור משעלי בנגיחה. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, גל מאיו החזיר את היתרון לירושלמיים, עם שער יפה מרחוק. האורחים לא ויתרו ואחרי תשע דקות משעלי השלים צמד ושוב החזיר אותם למשחק. על סף סיום המשחק, נשרק פנדל לזכות רמה"ש ושמעון אבוחצירה ניצל אותו כדי לקבוע מהפך דרמטי וניצחון.

יתר התוצאות לפניכם:

צילום: מחלקת המדיה של מכבי פתח תקווה

הוסיפו תגובה