שתי הראשונות ניצחו, סטטוס קוו בפסגה

גם מכבי ת"א וגם מכבי חיפה עשו את שלהן והפער ביניהן נותר ארבע נקודות. מוקדם יותר אשדוד גברה על ק"ש

שלושה משחקים הוציאו לדרך היום את המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 15:00 החל הראשון מביניהם, שהפגיש באצטדיון הי"א את מ.ס. אשדוד והפועל קריית שמונה. המארחים הגיעו ליותר מצבים ממה שהתרגלו להגיע עד כה העונה ובדקה ה-32 גם באו על שכרם, כששלומי אזולאי, שאחראי על 43.5% מהשערים של קבוצתו העונה, הכין לניר ברדע, שכבש את שער היתרון שלהם. למרות שהגיעו למצבים טובים גם בהמשך, הדרומיים נעצרו על יתרון שער בודד, אך גם זה הספיק להם כדי לרשום ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים ולהתרחק מעט מאיזור הסכנה. הצפוניים מנגד, רק שתי נקודות מהקו האדום.

בשעה 17:30 החל משחק נוסף, בו מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את סקציה נס ציונה. כבר לאחר 18 דקות שלף איתן שמואלביץ את הכרטיס האדום לעברו של שי אליאס והכתומים נותרו בעשרה שחקנים. בהמשך המחצית הראשונה, הירוקים לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי שלהם כדי לעלות ליתרון, אבל שש דקות בתוך השנייה זה הגיע: עופרי ארד נגח מתוך הרחבה, עומרי גלזר הדף וטרנט סיינסבורי היה שם כדי לנגוח את הכדור החוזר פנימה. בדקה ה-71 ניקיטה רוקאביצה קיבל את הכדור, עשה תנועה יפה כדי להשתחרר ובעט שטוח פנימה, בדרך להכפלת היתרון. עשר דקות לאחר השער של רוקאביצה, שיתוף פעולה בין שני המחליפים – דולב חזיזה וירדן שועה, הסתיים בשער של האחרון, אחרי התקפה מתפרצת טובה של החיפאים. על סף הסיום, עופרי ארד הוסיף גם שער משלו, אחרי בישול שני במשחק של חזיזה וחתם ניצחון גדול של הירוקים.

במשחק האחרון ליום זה, הפועל חדרה אירחה את מכבי תל אביב באצטדיון נתניה. בדקה ה-21 אייל גולסה פרץ טוב באגף ימין, שלח כדור למרכז וצ'יקו אופואדו התמקם טוב כדי לנגוח אותו פנימה. אחרי שהשער נבדק במערכת ה-VAR, נקבע לבסוף שהוא חוקי והצהובים עלו ליתרון. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, שוב השופט שלום בן אברהם השתמש ב-VAR והפעם קבע ששער השוויון שכבש רועי זיקרי היה מעמדת נבדל, כפי שקבע גם הקוון ברגע המהלך ולכן הוא נפסל. בדקות הסיום, הצהובים סגרו עניין, כאשר איתן טיבי השלים צמד ראשון בקריירה שלו, פעמיים עם הראש ומאותה נקודה, לאחר כדורי קרן טובים. בסיום, שלוש נקודות לצהובים, שהשאירו את הפער בפסגה ממכבי חיפה על ארבע נקודות לפחות לעוד שבוע.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה