בית"ר-נתניה במשחק המרכזי

המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך יחל מחר: מכבי חיפה תארח את נס ציונה, מכבי ת"א תתארח אצל חדרה

שלושה משחקים יוציאו מחר (שבת) לדרך את המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך. הראשון מביניהם יחל ב-15:00 ויתקיים באצטדיון הי"א, שם מ.ס. אשדוד תארח את הפועל קריית שמונה. המארחים עם ניצחון בודד ב-11 המשחקים האחרונים שלהם והם יודעים שאם לא ינצחו הפעם – הם עלולים להיגרר גם העונה למאבקי תחתית. גם האורחים מתקשים לשמור על יציבות ומוצאים את עצמם עדיין בחלק התחתון של הטבלה. כאשר נקודה אחת לטובת הדרומיים מפרידה ביניהן, יהיה מסקרן אם אחת מהן תצליח לצאת עם שלוש נקודות שיתנו לה אוויר לנשימה ומן העבר השני יסבכו את השנייה.

בשעה 17:30 יחל משחק נוסף, בו מכבי חיפה תארח את סקציה נס ציונה. הירוקים הצליחו לצמצם את הפער מהפסגה לארבעה נקודות והם ינסו להמשיך במגמה הזאת, לפחות בכל מה שתלוי בהם. הכתומים מנגד, ירדו במחזור האחרון מתחת לקו האדום והם יקוו לצאת עם נקודות מהמשחק הזה, כדי אולי לעלות בחזרה אל חוף מבטחים. בשעה 19:50 יחל המפגש האחרון ליום שבת, בו הפועל חדרה תארח את מכבי תל אביב. האלופה נעצרה בטדי במשחק האחרון שלה עם תיקו ונתנה לחיפאים להתקרב. כעת, היא תנסה לחזור למסלול הנצחונות, על מנת לשמור על הפער כמו שהוא. מנגד יתייצבו מולם החדרתיים, שניצחו בשלושה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם ואף שמרו בהם על רשת נקייה, והם ינסו להפוך את המשימה של המוליכה לקשה, בדרך אולי לעוד צעד משמעותי לכיוון הפלייאוף העליון.

ביום ראשון יתקיים משחק נוסף במסגרת המחזור הזה: הפועל תל אביב תארח באצטדיון נתניה (עקב עונש רדיוס) את הפועל רעננה. המארחים יגיעו בכושר נהדר, אחרי שלושה נצחונות ליגה רצופים והעפלה לשלב רבע גמר גביע המדינה. גם האורחת תגיע מעודדת, אחרי שהשיגה במחזור האחרון ניצחון ליגה ראשון מאז המחזור השני וגם כן עלתה שלב בגביע, אך עם זאת, מצבה בטבלה עדיין לא מזהיר והיא יודעת שהיא חייבת לייצר מומנטום חיובי על מנת לשנות את זה.

המחזור יחתם ביום שני עם שלושת המשחקים הנותרים. בשעה 19:00 יצא לדרך הראשון מביניהם, שיפגיש באצטדיון המושבה את הפועל כפר סבא ובני יהודה תל אביב. הירוקים הצליחו לקטוע במשחק האחרון שלהם רצף של שלושה הפסדים והם יקוו לצאת לדרך חדשה, שתרחיק אותם מהתחתית, אחרי שהצליחו לעלות מעל הקו האדום. הכתומים מנגד, יודעים שאם לא ינצחו, הם יאבדו גובה במירוץ אל הפלייאוף העליון. ב-20:00 יחל משחק נוסף, בו הפועל באר שבע תארח בטוטו טרנר את הפועל חיפה. המפגשים האחרונים בין הקבוצות הניבו מספר רב של שערים (4.4 למשחק בממוצע בחמשת המשחקים האחרונים ביניהן) ומעניין לראות אם זה ימשיך כך ואיך זה יסתיים הפעם – ניצחון בכורה ליוסי אבוקסיס על הקווים של הדרומיים, או ניצחון שני רצוף לאדומים מהכרמל, אחרי שהקודם קטע להם רצף של ארבע הפסדים.

בשעה 20:15 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, שיפגיש את בית"ר ירושלים ומכבי נתניה באצטדיון טדי. בסיבוב הקודם הצהובים מהבירה חגגו על היהלומים אצלם בבית עם שלישייה. בעשרת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים, ישנו שוויון, כאשר כל קבוצה ניצחה ארבע פעמים ועוד שני משחקים הסתיימו בחלוקת נקודות. עם זאת, הפעם האחרונה שהן נפרדו בתיקו, הייתה באוגוסט 2015 ואפשר לחלוטין לצפות להכרעה גם הפעם. הבית"רים סופרים כבר שמונה משחקים רצופים ללא הפסד והנתנייתים, שהפסידו שמונה מתוך 14 המשחקים האחרונים שלהם, ינסו לקטוע להם את הרצף הזה עם ניצחון חוץ יקר שעשוי לקדם אותם אל עבר השישייה הראשונה.

הוסיפו תגובה