ראשל"צ תנסה לשמור על הפער

הכתומים ירצו לשמור את קטמון רחוקה, מכבי פ"ת תסגור סיבוב ללא הפסד?

המחזור ה-15 והאחרון לסיבוב הראשון בליגה הלאומית יצא מחר (שישי) לדרך עם חמישה משחקים אשר יערכו במקביל. באחד מהם, הפועל ראשון לציון תארח באצטדיון הברפלד את הפועל אום אל פאחם לקרב צמרת מסקרן. הכתומים ניצלו בשבוע האחרון את איבוד הנקודות של היריבות שלהם על מנת לפתוח פער במקום השני והם ינסו כעת, כשהם יודעים שהם תלויים בעצמם, לשמור אותו כמו שהוא. מנגד, האורחים גם כן צוברים נקודות בקצב מרשים מפתיחת העונה והם יודעים שאם ינצחו את המשחק הזה הם יפתחו מחדש את המאבק על המקום השני.

עוד באותה השעה, הפועל עירוני אשקלון תתארח באצטדיון דוחא אצל בני סכנין. הדרומיים ינסו פעם אחת ולתמיד לתפוס מרחק מאיזור הסכנה בתחתית, מכיוון שמינוס תשע הנקודות איתו פתחו את העונה הקשה עליהם עד עכשיו לעשות זאת, למרות תוצאות לא רעות. מן העבר השני, הצפוניים עדיין מתקשים להתייצב, כאשר הם נמצאים כרגע מרחק רב מהמקומות שמובילים לעליית ליגה ויודעים שאם הם מעוניינים להתקרב לשם – הם חייבים להתחיל ליצור רצף חיובי ולשמור על יציבות. במשחקים הנוספים שיתקיימו במקביל, מ.ס. כפר קאסם תארח את מכבי אחי נצרת, הפועל ניר רמת השרון תנסה להתקרב עוד קצת למקומות הראשונים כאשר תתארח אצל הפועל רמת גן אסי והפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הלפני אחרונה בטבלה, הפועל בני לוד רכבת.

ביום שני, שלושה משחקים יחתמו את המחזור ואת הסיבוב הראשון כולו. במוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה תתארח אצל הפועל עכו. המלאבסים יחתמו סיבוב נהדר מבחינתם, כאשר הם נמצאים בפיסגה בפער משמעותי מהקבוצות האחרות וינסו להשלים משחק נוסף ללא הפסד, שיוביל לסגירת סיבוב כבלתי מנוצחים. עוד במקביל, הפועל קטמון ירושלים תתארח אצל הפועל נוף הגליל. האדומים מהבירה איבדו גובה כשרשמו שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון והם יודעים עכשיו שאם לא יצאו עם כל הנקודות מהמשחק הזה, יהיה להם קשה מאוד להישאר חלק מהמאבק על אחד משני המקומות הראשונים. במשחק השלישי לערב זה, בית"ר תל אביב בת ים תארח את נועלת הטבלה, הפועל עפולה.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל ראשון לציון

הוסיפו תגובה