מכבי ת"א סיימה סיבוב ללא ספיגה

המוליכה סיימה בתיקו מאופס מול נתניה. נצחונות להפועל חיפה וק"ש, תיקו בין רעננה לכפ"ס

ארבעה משחקים הוציאו היום (שבת) לדרך את המחזור ה-13 והאחרון במסגרת הסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך. המוקדם מביניהם, הפגיש את הפועל רעננה והפועל כפר סבא באצטדיון המושבה. עשר דקות לסיום המחצית הראשונה, אור דסה שלח כדור נהדר אל יוג'ין אנסה והאחרון מצא את קייס גאנם, שבעט פנימה והעלה את האדומים ליתרון. במחצית השנייה הירוקים התעוררו ובדקה ה-65 הם הצליחו לעלות על לוח התוצאות, כאשר שער של עומר פדידה, 50 שניות לאחר שנכנס כמחליף, לאחר בישול של בנג'מין קוקו, איזן את התוצאה. בסיום, הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות והאדומים, למרות הנקודה, נותרו מתחת לקו האדום בעקבות הניצחון של הפועל קריית שמונה. הירוקים מנגד, לא ניצחו מאז המחזור השישי.

בשעה 17:30 החל משחק נוסף, בו הפועל חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את בני יהודה תל אביב. על סף סיום המחצית הראשונה, גידי קאניוק הגביה כדור טוב לתוך הרחבה וניסו קפילוטו התמקם מצוין כדי לנגוח אותו פנימה ולהעלות את האדומים ליתרון, רגע לפני שירדו אל חדרי ההלבשה להפסקה. עם פתיחת החלק השני של המשחק, המגמה נמשכה, כאשר שתי דקות בלבד חלפו מפתיחתו והמארחים הכפילו את היתרון, לאחר שקווין טאפוקו בעט מרחוק ועדן בן בסט היה במקום כדי להשתלט על הכדור שנהדף מידיו של אמיליוס זובאס ולכבוש מקרוב. בדקה ה-73 נשרק פנדל לזכות החיפאים, גל אראל ניגש אל הבעיטה, דייק ובכך גם קבע את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון, האדומים מהכרמל יסיימו את הסיבוב הראשון במקום החמישי בטבלה.

הפועל קריית שמונה אירחה את סקציה נס ציונה, במשחק שיצא לדרך בשעה 18:30. לאורך רוב שלבי המשחק, שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת, למרות מספר מצבים בשני הצדדים. אלא ששלוש דקות לסיום התשעים, ג'יימס אדני כבש לזכות הצפוניים שער יקר מפז, שקבע ניצחון שלהם בסיום, קטע רצף של ארבעה הפסדים והעלה אותם מעל הקו האדום עם סיום הסיבוב. הכתומים לעומת זאת, נותרו מתחתיו, במקום האחרון ויחפשו נקודות במחזור הבא.

המפגש האחרון ליום משחקים זה, הביא את מכבי נתניה לאצטדיון בלומפילד, להתארח אצל המוליכה מכבי תל אביב. בדקה ה-17, עומר אצילי נשלח קדימה וכבש, אך מיד לאחר מכן הרים הקוון את הדגל ונפסק לבסוף נבדל של הקשר. בדקה ה-34 שוב הצהובים שמו את הכדור ברשת, אך שוב השער נפסל, לאחר שגל לייבוביץ קבע שהייתה עבירה של איתי שכטר על דני עמוס עוד לפני כן. בדקה ה-37 זה קרה בפעם השלישית: איילון אלמוג כבש לאחר מאבק אווירי עם מוחמד זבידאת, שהותיר את אלמוג עם הכדור, אך לאחר שלייבוביץ נעזר במערכת ה-VAR, הוא קבע שהייתה עבירה על מגן היהלומים וגם במקרה הזה השער נפסל. עד לסיום, שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת והמשחק הסתיים בתיקו מאופס. התל אביביים מצידם חתמו סיבוב ראשון ללא ספיגת שער ואילו הנתנייתיים, רשמו משחק רביעי ברציפות ללא הפסד.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה