דרבי ת"א במשחק המרכזי

המחזור ה-12 יפתח הערב: מכבי חיפה תנסה להתקרב. בית"ר תקווה למעידה של ב"ש

הערב יצא לדרך המחזור ה-12 של ליגת הבורסה לניירות ערך, עם שלושה משחקים והוא יושלם מחר עם ארבעה נוספים. במפגש שיפתח אותו, בני יהודה תל אביב תארח את הפועל רעננה באצטדיון בלומפילד. הכתומים יגיעו בכושר מצוין והאדומים יודעים שאם הם יצאו ללא נקודות, הם יוסיפו להסתבך בתחתית, כאשר כעת הם מסתכלים על כל הליגה מלמטה. כשלושת רבעי שעה לאחר פתיחת המשחק בבלומפילד, יחל גם המפגש בין מכבי נתניה להפועל קריית שמונה. גם המצב של הצפוניים בטבלה לא מזהיר והם ינסו לגבור על היהלומים, שיגיעו לאחר שני נצחונות רצופים. במשחק האחרון לערב זה, הפועל כפר סבא תארח באצטדיון המושבה את הפועל באר שבע. הירוקים לא כבשו בשלושת המשחקים האחרונים שלהם ובאופן כללי הם, יחד עם סקציה נס ציונה, הקבוצה שכבשה הכי מעט בליגה. כעת, תנסה העולה החדשה להוציא נקודות מהמפגש מול האדומים מהנגב, שיתייצבו לאחר הפסד ביתי, כשהם יודעים שאם הם רוצים להישאר חלק ממאבקי הצמרת, כל תוצאה מלבד ניצחון לא יכולה לבוא בחשבון.

מחר, כאמור, המחזור ינעל עם ארבע משחקים נוספים. המוקדם מביניהם, יפגיש את סקציה נס ציונה והפועל חיפה באצטדיון המושבה. הכתומים הצליחו להביא את עצמם למצב בו הם מעל הקו האדום וינסו להמשיך ביכולת הטובה מהתקופה האחרונה כדי להשאיר את עצמם שם. מן העבר השני, האדומים ינסו לשפר את האופן בו נראו לאחרונה, כדי להשיג נקודות שימקמו אותם בחלק העליון, לאחר שרשמו שני הפסדים רצופים והתרחקו משם מעט. בשני המשחקים שיחלו לאחר מכן ויתרחשו כמעט במקביל, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה ינסו להשיג נקודות חשובות במסגרת מאבקי הצמרת, כל אחת במשחק שלה (הקבוצה מהבירה מול הפועל חדרה וזו מהכרמל נגד מ.ס. אשדוד), כאשר הירוקים יקוו למעידה של מכבי תל אביב כדי להיצמד אליה ואולי אפילו לעקוף אותה.

בשעה 20:15 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, בו הפועל תל אביב תארח את מכבי תל אביב לדרבי הראשון בין השתיים באצטדיון בלומפילד המחודש. האדומים לא ניצחו דרבי מול הצהובים מאז אפריל 2014 והם יקוו לשבור את הנתון הזה, להיות אלו שמצליחים להבקיע לאלופה את השער הראשון שתספוג העונה ואולי גם להיות אלו שמנחילים לה את הפסד הבכורה. המוליכה מצידה תנסה לצאת גם מהמפגש הזה עם שלוש נקודות נוספות ולשמור את הקבוצות שמתחתיה רחוקות.

הוסיפו תגובה