המחזור ה-13 בלאומית יחל מחר

המוליכה תארח את נצרת, קטמון נגד כפר קאסם וראשל"צ מול רמה"ש

הפגרה הסתיימה והליגה הלאומית תחזור מחר (שישי) עם חמישה משחקים שיפתחו את המחזור ה-13, כאשר שלושה נוספים יחתמו אותו בשני. במוקד משחקי שישי, המוליכה מכבי עירוני פתח תקווה תנסה לשמור על פער ארבע הנקודות שלה בפיסגה, כשתארח באצטדיון המושבה את מכבי אחי נצרת, שמצידה יודעת שהפסד עלול לשלוח אותה אל מתחת לקו האדום. במקביל, הפועל קטמון ירושלים תארח באצטדיון טדי את מ.ס. כפר קאסם סוהיב. האדומים מהבירה אמנם נעצרו במשחק האחרון שלהם לאחר שבעה נצחונות רצופים, אך מציגים יכולת נהדרת וינסו לצאת עם שלוש נקודות על מנת להישאר במירוץ על אחד משני המקומות הראשונים. האורחת מנגד, לאחר פתיחת עונה לא מאוד מוצלחת, הצליחה להתייצב והיא מציגה יכולת טובה במחזורים האחרונים, אותה תנסה להביא גם למפגש הזה ולצאת ממנו עם תוצאה טובה.

במשחקים הנוספים שיתקיימו באותה שעה בשישי, הפועל נוף הגליל תארח את הפועל עירוני אשקלון, הפועל רמת גן אסי את הפועל בני לוד רכבת והפועל פתח תקווה תצא למשחק חוץ אצל בית"ר תל אביב רמלה.

בשני, כאמור, יתקיימו שלוש משחקים נוספים. השניה בטבלה, הפועל ראשון לציון, תארח את הפועל ניר רמת השרון באצטדיון הברפלד. הכתומים יקוו לרשום משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, לשמור על מקומם ואולי אפילו להיצמד אל המוליכה. במקביל, הפועל אום אל פאחם תקווה למעידה של הקבוצה מעיר היין, כאשר תתארח אצל הפועל עכו ותנסה לחזור לאיים על הצמרת. במשחק השלישי שיתקיים באותה השעה, בני סכנין תארח באצטדיון דוחא את נועלת הטבלה, הפועל עפולה.

צילום: מחקלת המדיה של מכבי עירוני פתח תקווה

הוסיפו תגובה