זמן מגרש בק"ש סיפק רגעי אושר לילדי הפרויקט

המשחק בין הפועל ק"ש להפועל ת"א זימן אליו כ-500 ילדים שהגיעו מישובי האיזור. יו"ר המנהלת, ארז כלפון: "מבקש להודות מעומק ליבי למפעל הפיס על היוזמה המבורכת"

מנהלת הליגות לכדורגל ומפעל הפיס מפעילים החל משנת 2019 את מיזם "זמן מגרש". למעלה מ-13,000 ילדים מכ-120 רשויות מקומיות יזכו עד סוף השנה האזרחית ליהנות מהחוויה המרגשת של ביקור במשחק כדורגל.

"זמן מגרש" הוא מיזם משותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגות לכדורגל שמטרתו להנגיש את חוויית הכדורגל לילדים מיישובי הפריפריה החברתית והגאוגרפית ולהעניק להם חוויית משחק ברמה הגבוהה ביותר. 

המשחק המסקרן השבת, שבו אירחה הפועל קריית שמונה את הפועל תל אביב, משך למעלה מ-500 ילדים שהגיעו מישובי האזור להשתתף בחוויה.

ארז בן ה-10 מהכפר פקיעין, מספר על המשחק הראשון בחייו: "זאת פעם ראשונה שאני נכנס למגרש כדורגל וזה היה החלום שלי לראות משחק. מאוד נהניתי ושמחתי לספר לאבא ואמא על המשחק, אבא שלי לא יכול לקחת אותי למשחקים בגלל שהוא חולה".

עבאס סוואן, שחקן העבר המשמש כיום כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועצה מג'אר, מתאר: "מאוד ריגש אותי לראות כל כך הרבה ילדים מכל הצפון ביציע וסוף סוף יציעים מלאים בק"ש רק בשביל זה היה שווה לבוא אחרי תקופה ארוכה שלא ראיתי משחק בליגה".

חמזה (כיתה ד'), אוהד הפועל ת"א מפקיעין: "החלום שלי היה לראות משחק של הקבוצה האהובה עליי, הפועל תל אביב. מאוד התרגשתי כשנכנסתי לאצטדיון וראיתי את הדשא ואת כל האוהדים של הפועל, הלוואי ואוכל להגיע לעוד משחקים שלהם".

עבאד בן ה-12 מדיר חנא מסכם את החוויה: "אני אוהד של קריית שמונה, כך שאני מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מאוד מהחוויה המרגשת. היה לי ולחברים כיף ואנחנו מבקשים להודות למפעל הפיס על חוויה מדהימה".

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "אנחנו שמחים לראות את הילדים במגרש ונרגשים מכמות המשתתפים בפרויקט. המטרה שלנו היא להעניק לכל ילדי הפריפריה את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי מלאה. לאור הפעילות המרשימה, נרחיב משמעותית את כמות המשתתפים במסגרת הפרויקט בשנה הבאה".

*יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "גאווה גדולה לראות את מאות הילדים המצטרפים לעשרות אלפים מהפריפריה הגאוגרפית והחברתית של ישראל, שבזכות הפרויקט הזה, זוכים לחוויית השתתפות וצפייה במשחקים של הקבוצות האהובות עליהם בליגת הבורסה לניירות ערך. בשם מנהלת הליגות, המועדונים, ובשם כל הילדים שנהנו וייהנו מהחוויה הזו, אני מבקש להודות למפעל הפיס על היוזמה המבורכת מעומק ליבי".

קרדיט צילום: ארז יעקובי

הוסיפו תגובה