מכבי ת"א נצמדה לב"ש, מכבי חיפה נעצרה

הושלם המחזור השביעי בליגת הבורסה לניירות ערך, תיקו בין רעננה להפועל חיפה

הערב הושלם המחזור השביעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקי השלמה. הראשון מביניהם, הפגיש את הפועל רעננה והפועל חיפה באצטדיון המושבה. בדקה ה-25 המארחים יצאו להתקפה, אור דסה מצא את עדי נמני באגף ימין, המגן הגביה לרחבה ויוג'ין אנסה עלה ונגח את הכדור פנימה. שופט המשחק, נאאל עודה, נעזר ב-VAR והחליט לפסול את השער בטענת עבירה. על סף סיום המחצית הראשונה, שוב אירוע מעורר מחלוקת – קייס גאנם פרץ לתוך הרחבה ונפל, שוב עודה נעזר ב-VAR ולבסוף קבע שאין כדור עונשין מ-11 מטר לזכות רעננה. בחלק השני של המשחק הקצב מעט נרגע, שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת והן נפרדו בתיקו מאופס. הניצחון האחרון של האדומים מהשרון היה במחזור השני ואילו של האדומים מהכרמל, בשלישי.

בשעה 20:00 החל משחק נוסף, בו מ.ס. אשדוד אירחה באצטדיון הי"א את האלופה, מכבי תל אביב. במחצית הראשונה, לא הצליחו הקבוצות למצוא את הרשת וירדו לחדרי ההלבשה כשלוח התוצאות נותר מאופס. בחצי השני של המשחק, צ'יקו אופואדו הצליח לכבוש לזכות הצהובים-כחולים שער, שהיה גם היחיד במשחק ובכך העניק להם את הניצחון. בזכות שלוש הנקודות, התל אביביים הצליחו להיצמד להפועל באר שבע בפיסגה לקראת המפגש ביניהן במחזור הקרוב. המארחים לעומת זאת, ספגו הפסד שני ברציפות.

המשחק המרכזי של המחזור היה גם זה שנעל אותו והוא הפגיש את מכבי חיפה ובני יהודה תל אביב באצטדיון סמי עופר. גם במשחק הזה לא נכבשו שערים במחצית הראשונה, אך הוא התעורר בשניה: זה התחיל עם שער של הזר המצוין של הירוקים, צ'רון שרי, שהעלה את קבוצתו ליתרון לאחר בישול של ניקיטה רוקאביצה. כשנדמה היה שהמארחים בדרך לניצחון נוסף, הגיע שחקן הרכש החדש של הכתומים, מתיאה ליואיץ', כבש שער עם בעיטה חדה על סף רחבת ה-16 וקבע חלוקת נקודות בין השתיים. בעקבות איבוד הנקודות, החיפאים התרחקו מעט מהפועל ב"ש ומכבי ת"א. הכתומים עלו למאזן של עשר נקודות ונצמדו לבית"ר ירושלים בטבלה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה