מכבי פ"ת נגד עפולה, ראשל"צ מול ר"ג

שתי הראשונות יצאו למשחקי חוץ וינסו לשמור מרחק מהקבוצות שמתחתן

הערב יצא לדרך המחזור השמיני בליגה הלאומית עם שלושה משחקים שיערכו במקביל והוא יחתם מחר עם החמישה הנותרים, שיתקיימו גם כן באותה השעה. הערב, המוליכה מכבי עירוני פתח תקווה תצא למשחק חוץ אצל נועלת הטבלה, הפועל עפולה. לשתי הקבוצות מדובר במשחק חשוב, שכן המארחת תחפש את ניצחון הבכורה שלה העונה, מכיוון שהיא הקבוצה היחידה בליגה שלא יצאה עם שלוש נקודות ממשחק עדיין ואילו המלאבסים, ירצו לרשום ניצחון רביעי ברציפות ולשמור על מקומם בפיסגה. עוד באותה השעה, בית"ר תל אביב בת ים תארח את הפועל נוף הגליל ומ.ס. כפר קאסם תצא למשחק חוץ אצל הפועל בני לוד רכבת.

מחר, הפועל ראשון לציון תשחק בחוץ מול הפועל רמת גן אסי. הכתומים נמצאים כעת במקום השני ויקוו למעידה של מכבי פ"ת, כדי לנצל אותה ולחזור למקום הראשון, בו היו ממקומים במשך כמה מחזורים. אחרי שהם חזרו לנצח, ינסו האורחים לרשום ניצחון נוסף ולהתחיל מומנטום חיובי חדש. במקביל, קרב צמרת מסקרן יפגיש את הפועל ניר רמת השרון והפועל קטמון ירושלים באצטדיון גרונדמן. לשתי הקבוצות מספר נקודות זהה וזו שתצליח לסיים את המשחק כמנצחת תעשה צעד משמעותי לכיוון הצמרת.

קבוצה נוספת לה מספר נקודות זהה לשל רמה"ש וקטמון, זו הפועל אום אל פאחם, שסופרת כבר ארבעה נצחונות רצופים ואולי תוכל לנצל את התוצאה בגרונדמן כדי לעקוף את אחת הקבוצות, או אפילו את שתיהן, בעזרת ניצחון נוסף במשחק החוץ שלה מול הפועל עירוני אשקלון. בשני המשחקים הנוספים שיתקיימו באותה השעה, מכבי אחי נצרת תארח באצטדיון עילוט את בני סכנין והפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הפועל עכו.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי פתח תקווה

הוסיפו תגובה