נתניה-בית"ר במשחק המרכזי

שתי הצהובות-שחורות ינסו להתאושש מהתבוסות במחזור הקודם

מחר (שבת) יצא לדרך המחזור השישי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. בראשון, שלושה נוספים ימשיכו אותו ובשני הוא ינעל עם המשחק השביעי והאחרון. במפגש שיפתח אותו, האלופה מכבי תל אביב תארח באצטדיון בלומפילד את הפועל חדרה. המפגש הזה יזמן שתי קבוצות שנמצאות בכושר נהדר – הצהובים מצידם יגיעו לאחר תבוסה מרשימה שהנחילו לבית"ר ירושלים במשחק שלהם איתם באצטדיון טדי, תוך שהם מציגים יכולת שחוזרת להזכיר את זו מהעונה שעברה, בה זכו באליפות בפער נקודות משמעותי מאלו שהיו מתחתם. האדומים מנגד, אמנם סיימו את המשחק האחרון שלהם בתוצאת תיקו, אבל ממוקמים בחלק העליון של הטבלה והם גם הראו כבר שגם הם יודעים לכבוש רביעייה במשחק אחד. קרב מסקרן צפוי להיות באצטדיון התל אביבי המחודש.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בבלומפילד, יחל גם המפגש בין סקציה נס ציונה למכבי חיפה באצטדיון המושבה. הכתומים עדיין מחפשים את ניצחון הבכורה שלהם בליגה הבכירה מאז עלו אליה ולאחר חמישה משחקים בהם צברו שתי נקודות בלבד, הם יודעים שאם הם לא ישיגו אותו בקרוב, הם עלולים למצוא את עצמם מסובכים במאבקי תחתית קשים. המשימה שלהם לא צפויה להיות פשוטה, מכיוון שמן העבר השני תגיע אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר בליגה נכון לכרגע. הירוקים הציגו במחזור הקודם את אחד המשחקים הטובים ביותר שלהם בתקופה האחרונה ומבחינתם הם יגיעו על מנת לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק הזה, כאשר כל תרחיש אחר לא בא בחשבון.

במפגש האחרון ליום משחקים זה, הפועל חיפה תארח באצטדיון סמי עופר את הפועל באר שבע. המארחים לא ניצחו את הדרומיים בליגה מאז מרץ 2012 והם ירצו לשבור את הסטטיסטיקה השלילית הזאת במשחק מול הקהל הביתי, בעיקר מכיוון שהם כרגע ממקומים במרכז הטבלה ותוצאה לא טובה עלולה למשוך אותם אל החלק התחתון. האורחים מנגד, נראים מצוין לאחרונה והם נמצאים במקום השני, צמוד למוליכה מכבי ת"א. השחקנים של ברק בכר יודעים שאם הם רוצים להיות חלק משמעותי ממאבקי הצמרת, אסור להם לאבד כאן נקודות. בעונה שעברה המפגש בין שתי הקבוצות הללו היה זה שהניב הכי הרבה שערים מבין משחקי העונה כולה, נקווה לשיחזור של המשחק הנהדר ההוא, או לפחות קרוב לכך, גם הפעם.

ביום ראשון, כאמור, יתקיימו שלושה משחקים נוספים. במוקדם מביניהם, בני יהודה תל אביב תארח באצטדיון בלומפילד את הפועל כפר סבא. הכתומים הם אחת מבין ארבע קבוצות שעדיין לא הפסידו העונה והם יהיו מעוניינים לשמור את מאזנם כך, גם לאחר המפגש הזה. ניצחון והם יוכלו למצוא את עצמם במקום טוב בצמרת הטבלה. הירוקים לא יוותרו בקלות על המשחק הזה, שכן על אף שעלו רק העונה מהליגה הלאומית, הם לא עושים חיים קלים לאף יריבה עד כה. מצד אחד, המשחקים של בני יהודה הם אלו שהניבו הכי מעט שערים מפתיחת העונה, אך מצד שני במשחקים של כפ"ס הקבוצות דווקא מרבות לכבוש לרוב ולכן יהיה מעניין לראות לאיזה כיוון המשחק הזה יתפתח.

שעה לאחר שריקת הפתיחה בבלומפילד, יצא לדרך גם המשחק בין הפועל רעננה להפועל תל אביב באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות רושמות פתיחת עונה לא טובה וממקומות בחלק התחתון של הטבלה. המארחים הם הקבוצה שמחזיקה בכדור הכי מעט בליגה וכמו כן, גם זו שהכי פחות מאיימת על השער. מנחם קורצקי ושחקניו יודעים שכדי לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק הזה, הם יהיו חייב לשנות את שני הנתונים הללו. האורחים לעומת זאת, הם אחת מבין שלוש קבוצות בלבד שעדיין לא הצליחו לרשום ניצחון העונה. ניסו אביטן יודע שהוא חייב להעיר את השחקנים שלו ולצאת עם הנקודות מהמשחק הזה, אחרת הם ימצאו את עצמם ממשיכים להסתבך בתחתית.

בשעה 20:15 באותו הערב יחל המשחק המרכזי של המחזור, בו מכבי נתניה תארח את בית"ר ירושלים. ליהלומים יש פתיחת עונה פושרת, כאשר הם ממקומים כרגע במרכז הטבלה עם שש נקודות לאחר חמישה מחזורים. אמנם זו פתיחת עונה טובה מזו של העונה שעברה, אך הם עדיין לא מציגים את היכולת שסלובודן דראפיץ' ושי ברדה מצפים מהם להציג, כאשר גם התבוסה שספגו במחזור האחרון לא הוסיפה לתחושת הסיפוק שלהם. כעת, הם ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הקהל הביתי, כדי להוכיח שהם שייכים לחלק העליון של הטבלה. מן העבר השני, הצהובים מהבירה חווים פתיחת עונה לא טובה זו השנה השניה ברציפות, כאשר גם בעונה שעברה הם מצאו את עצמם עם ארבע נקודות לאחר חמישה מחזורים, בדיוק כמו עכשיו. רוני לוי ינסה לדחוף את השחקנים שלו לניצחון השני שלהם העונה, מכיוון שביחס לציפיות שלהם מהסגל שהם בנו, כרגע הם לא מספקים את הסחורה מבחינתם.

ביום שני ינעל המחזור עם המשחק בין הפועל קריית שמונה למ.ס. אשדוד. הצפוניים אמנם הצליחו במשחק האחרון שלהם לעצור את רצף ההפסדים איתו פתחו את העונה, אך הם מוצאים את עצמם לאחר חמישה מחזורים עדיין ללא ניצחון ומסאי דגו יודע שאם הוא לא רוצה להסתבך במאבקי תחתית, זה הזמן לרשום ניצחון בכורה ולצאת לדרך חדשה. מנגד, הדרומיים רושמים פתיחת עונה מצוינת מבחינתם, שכן לראשונה מאז עונת 12/13 הם עדיין בלתי מנוצחים בתום חמישה מחזורים. כעת, ינסו האורחים לשמור על המאזן החיובי הזה ואולי אף לחזור עם כל הנקודות מהמשחק הזה ולהצהיר כוונות לגבי החלק העליון של הטבלה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה