גביע הטוטו

איביץ': "מצפה לנצח", רוני לוי: "יהיה משחק קשה מאוד"

שני המאמנים השתתפו במסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים. מכירת הכרטיסים למשחק נמשכת וגם: כל הפרטים על מתחמי האוהדים באצטדיון

מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת גמר גביע הטוטו נערכה היום באצטדיון נתניה, בהשתתפות ולדימיר איביץ' ודור פרץ ממכבי תל אביב ורוני לוי ואיתמר ניצן מבית"ר ירושלים.

מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', התייחס למשחק: "שתי הקבוצות רוצות את התואר ואני מצפה שנשיג אותו. בית"ר קבוצה חזקה ויהיה משחק לא קל, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים. נעבוד קשה בימים שנותרו עד למשחק וניתן את המקסימום". דור פרץ הוסיף: "מפגש בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים אמור להתעלות לרמות הכי גבוהות שיש לנו בכדורגל הישראלי. אנחנו נותנים כבוד ליריבה, אבל נגיע מוכנים במטרה לנצח".

"משחק גמר זה תמיד משהו שמתרגשים להגיע אליו", אמר מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי. "הגענו אחרי כברת דרך טובה במסגרת גביע הטוטו, אנחנו פוגשים יריבה חזקה ויודעים שיהיה משחק קשה מאוד. נעשה את המקסימום כדי לזכות בגביע ונקווה להצליח". איתמר ניצן סיכם: "מדובר במשחק מאוד מעניין בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה. נעשה את הכל כדי להביא לבית"ר ירושלים תואר ראשון אחרי 10 שנים".

מכירת הכרטיסים למשחק נמשכת באתר "לאן", כאשר מחיר הכרטיס עומד על 50 ש"ח. ככל שישארו כרטיסים, תתבצע מכירה גם בקופות האצטדיון ביום המשחק, החל מהשעה 17:00 (שימו לב כי בקופות ניתן לרכוש במזומן בלבד). בהגרלת היציעים נקבע כי אוהדי מכבי תל אביב יאכלסו את היציע המערבי ואוהדי בית"ר ירושלים יאכלסו את המזרחי. 

לחצו כאן לרכישת כרטיס ליציע אוהדי מכבי תל אביב

לחצו כאן לרכישת כרטיס ליציע אוהדי בית"ר ירושלים

כמו כן, מנהלת הליגות מזמינה את קהלי שתי הקבוצות ליהנות ממתחם אוהדים חופשי לפני המשחק. המתחם של אוהדי מכבי תל אביב ימוקם ליד היציע המערבי, המתחם של אוהדי בית"ר ליד היציע המזרחי. הכניסה למתחמים ללא תשלום, מתחילים ב-18:15 – הקדימו הגעתכם!

מוקדם יותר נערכה מסיבת העיתונאים גם לקראת גמר גביע הטוטו בליגה הלאומית, שיפגיש את בני סכנין והפועל ר"ג אסי. "נעשה את המקסימום מבחינתנו", אמר בני בן זקן, מאמן ר"ג. "אנחנו שמחים להיות חלק מהמגמר הזה ומדובר במשחק פתוח לכל דבר. זו ההזדמנות שלנו להראות את ההערכה עבור המועדון שלנו". מאמן בני סכנין, ניסן יחזקאל, הוסיף: "אנחנו בגמר בזכות ואנחנו מתייחסים ברצינות רבה למשחק. התחלנו את העונה בצורה לא יציבה וקצב צבירת הנקודות הוא לא מה שחשבתי שיהיה, אבל גמר גביע הטוטו זה תואר שיכול לתת לנו ביטחון להמשך. ר"ג פקטור רציני בהתמודדות מולנו בעתיד, אבל אנחנו קבוצה חזקה ומועדון חזק ועם קצת סבלנות נהיה קבוצה טובה".

קפטן בני סכנין, חאלד חלאיילה, התייחס למטרות הקבוצה: "אנחנו רוצים לעלות ליגה וגם לזכות בגביע הטוטו. זה תואר חשוב ונעשה הכל כדי לזכות בו". ישראל ראש מהפועל ר"ג סיכם: "נעשה הכל כדי לזכות בתואר הזה. זו הפעם השלישית שאנחנו בגמר וזכייה יכולה לתת לנו ביטחון לקראת המשך העונה בליגה". 

הוסיפו תגובה