בראשון: גם מכבי ת"א תחזור לבלומפילד

הצהובים יארחו את בני יהודה במסגרת המשחק המרכזי. דרבי חיפאי בשבת

מחר יצא לדרך המחזור השני של ליגת הבורסה לניירות ערך. שלושה משחקים יערכו בשבת, שלושה נוספים בראשון ובשני הוא ינעל עם אחד נוסף. המפגש שיפתח את המחזור יביא את הפועל תל אביב להתארח אצל מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א. שתי הקבוצות עדיין מחפשות את ניצחון הבכורה שלהן בעונה זו וקרב מסקרן צפוי להתקיים ביניהן. האורחים אמנם חזרו לבלומפילד במשחקם הקודם והיו מגובים בקהל רב שבא לתמוך בהם בחזרה לאצטדיון האהוב, אך לא הצליחו למצוא את הרשת ויצאו עם נקודה. כעת, כשזה מצטרף לחמישה הפסדים בגביע הטוטו, הם ירצו להשיג שלוש נקודות בפעם הראשונה על מנת להוכיח שהם יכולים להוות איום עבור יתר קבוצות הליגה. המארחים מנגד, אמנם כאמור לא השיגו ניצחון במשחק הראשון שלהם, אבל מציגים עד כה יכולת די משכנעת, בטח ביחס לעונה הקשה שעברו בעונה שעברה והם יקוו לתפוס קצת צבירת נקודות טוב כדי להימנע מלחזור על מצב דומה.

כשעה לאחר פתיחת המשחק באשדוד, יחל גם המפגש בו מכבי נתניה תארח את סקציה נס ציונה. היהלומים חזרו עם נקודה ממשחק החוץ שלהם במחזור הפתיחה וללא כיבוש שער והם ירצו להשיג את הניצחון הראשון ולהצהיר כוונות להמשך העונה, בטח שהפעם הם מתייצבים למשחק מול הקהל הביתי שלהם. מן העבר השני, העולה החדשה מהלאומית קיבלה משחק קשה למחזור הפתיחה, בו פגשה את האלופה מכבי תל אביב והתקשתה מולה, בדרך להפסד. הכתומים יחפשו נקודות ראשונות בליגת הבורסה לניירות ערך וצפויה להם משימה לא קלה במשחק החוץ הזה.

במפגש שינעל את משחקי השבת, שתי החיפאיות יפגשו לדרבי באצטדיון סמי עופר. הפעם האחרונה שהירוקים ניצחו מפגש בין השתיים בליגה הייתה במרץ 16 והם ירצו לשנות את המאזן הזה. האדומים מצידם מעוניינים לשמור על ההגמוניה הקטנה שהם יצרו בעיר ולהמשיך את הרצף החיובי שלהם מול החיפאית השנייה. למרות זאת, מכבי רשמה עונה מוצלחת יותר בשנה שעברה וגם במשחקי העונה הזו עד כה היא מרשימה ומציגה כדורגל טוב ויעיל, הפועל תצטרך להתמודד מול זה אם היא רוצה לרשום ניצחון נוסף בדרבי.

ביום ראשון כאמור, יתקיימו שלושה משחקים נוספים. במוקדם מביניהם, הפועל באר שבע תארח את הפועל חדרה. המארחים לא הצליחו לכבוש במחזור הפתיחה ויצאו עם נקודה ממשחק החוץ שלהם בטדי. כעת, לאחר שסיימו את דרכם בליגה האירופית עם הדחה מול פיינורד ההולנדית, הם חוזרים להתרכז אך ורק בליגה וירצו לרשום ניצחון ראשון מול הקהל הביתי בטוטו טרנר. האורחים יגיעו למפגש הזה לאחר תיקו ביתי במשחק הקודם והם יקוו להמשיך לצבור נקודות, כדי אולי לשחזר את ההצלחה הנהדרת שלהם מהעונה הקודמת.

כעשר דקות לאחר שריקת הפתיחה בב"ש, יחל גם המפגש בין הפועל רעננה לבית"ר ירושלים באצטדיון המושבה. המארחים הציגו יכולת משכנעת במשחק הקודם, עם כיבוש של שלושה שערים, אך למרות זאת יצאו מהמשחק ללא נקודות בכלל. השחקנים של מנחם קורצקי ינסו להמשיך בצורה בה פתחו את העונה, אך הפעם לתרגם את זה גם לנקודות. הצהובים מהבירה אמנם כן הצליחו להשיג נקודה, אך הם היו רוצים יותר מזה במשחק הביתי שהיה להם לנגד הקהל הנרגש בטדי והם ינסו הפעם לצלוח את המשימה ולחזור עם ניצחון חוץ כדי להתחיל להתברג בחלק העליון של הטבלה.

במשחק המאוחר של יום ראשון, שהוא גם המשחק המרכזי של המחזור, מכבי תל אביב תחזור לאצטדיון בלומפילד ותארח שם את בני יהודה תל אביב. האלופה חזרה עם ניצחון חוץ ממשחק פתיחת העונה שלה וכעת, מול אלפי הצופים הנרגשים לחזור למגרשם הביתי לאחר היעדרות של שלוש שנים, הם יקוו להשיג שלוש נקודות נוספות ולבסס את האצטדיון כמבצר עבורם. הכתומים מנגד, היוו לאורך העונה שעברה מוקש לא קטן עבור הצהובים. לאחר שסיימו גם הם את דרכם בליגה האירופית וחזרו להתרכז בליגה בלבד, ינסו השחקנים של יוסי אבוקסיס שוב להקשות על אלו של ולדימיר איביץ' ואולי לחזור עם ניצחון חוץ יוקרתי.

ביום שני ינעל המחזור עם המשחק בין הפועל קריית שמונה להפועל כפר סבא. הצפוניים חזרו מאוכזבים מאוד מהמשחק הראשון שלהם לעונה, לאחר שהצליחו לשמור על השוויון לאורך רוב שלבי המשחק, כשהם בתשעה שחקנים בלבד, אך לבסוף ספגו רגע לפני שריקת הסיום שער ויצאו ללא נקודות. כעת, הם יקוו לשפר את עמדתם בטבלה עם ניצחון ביתי. גם הירוקים לא הצליחו עדיין להשיג נקודות ראשונות בליגת הבורסה לניירות ערך והם ינסו לעשות זאת במשחק החוץ הקשה, במטרה להטביע חותם בליגה, לאחר שעלו אליה בעונה האחרונה.

הוסיפו תגובה