תיקו ללא שערים בין בית"ר לב"ש

למרות משחק קצבי, אף אחת מהן לא מצאה את הרשת. ניצחון דרמטי לבני יהודה בבלומפילד, שלוש נקודות גם להפועל חיפה

הערב התקיימו שלושה משחקים נוספים במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת הבורסה לניירות ערך. במפגש הראשון, שהחל בשעה 19:00, העולה מהלאומית הפועל כפר סבא אירחה באצטדיון המושבה את הפועל חיפה. במחצית הראשונה הירוקים היו מסוכנים, אך גם הם וגם האורחים לא הצליחו למצוא את הרשת. בחלק השני של המשחק האדומים עלו נחושים יותר ובדקה ה-74 גם הצליחו לתרגם את זה לשער – אלי בלילתי פרץ באגף שמאל, שלח כדור קשתי לכיוון השער ואיתמר ישראלי לא הצליח להגיע אליו – שער. החיפאים הצליחו לשמור על היתרון הקטן עד לסיום ושוב עשו סיפתח טוב לעונה, בדרך לחזור הביתה עם שלוש נקודות ראשונות. המארחים מנגד, פתחו לא טוב את עונת החזרה שלהם לליגת הבורסה לניירות ערך ויקוו להשיג את הנקודות במשחקים הבאים שלהם.

 

בשעה 20:00 הגיע הרגע שרבים יחלו לו – אצטדיון בלומפילד המחודש נפתח ונשרקה שריקת הפתיחה למשחק הראשון בו לאחר השיפוץ, בו בני יהודה תל אביב אירחה את הפועל קריית שמונה. דווקא האורחים היו אלו שעלו ליתרון ראשונים וקיליאן שרידן היה השחקן הראשון לכבוש במגרש הותיק שחזר אלינו. עדיין בתוך המחצית הראשונה, אמיר בן שמעון ביצע עבירה ובעזרת ה-VAR החליט השופט להוציא לו את הכרטיס האדום ולהרחיק אותו. הצפוניים נותרו בעשרה שחקנים. דקה מפתיחת המחצית השניה, הכתומים ניצלו את היתרון המספרי – דור אלו הגביה כדור לתוך הרחבה, מוחמד גאדיר התרומם ונגח אותו פנימה. שוויון. בדקה ה-60 אורי מגבו ראה כרטיס צהוב נשלף לעברו וכעבור חמש דקות בלבד הוא ספג גם את השני, הורחק והשאיר את ק"ש בתשעה שחקנים. למרות לחץ של המארחים, האורחים הצליחו לשמור על השוויון והיה נדמה שהקבוצות הולכות אל תיקו וחלוקת נקודות, אלא שאז, עמוק בתוך תוספת הזמן, אלבן פנישי כבש מקרוב והעניק לבני יהודה ניצחון מתוק במיוחד במשחק החזרה שלהם אל בלומפילד.

בשעה 20:15 יצא לדרך המשחק המרכזי של מחזור הפתיחה, בו בית"ר ירושלים אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון טדי. המשחק נפתח עם אווירת נהדרת ביציעים ובהתאם היכולת של הקבוצות על הדשא לא איכזבה, כששני הצדדים מציגים כדורגל קצבי ומלא בניסיונות פריצה קרוב אל שני השערים. למרות זאת, הם ירדו במחצית אל חדרי הלבשה בתוצאה מאופסת. בחלק השני של המשחק, בן ביטון ספג את הכרטיס האדום והשאיר את האדומים בעשרה שחקנים. הצהובים מהבירה ניסו ללחוץ על מנת לנצל את היתרון המספרי, אך בלא הצלחה ועד הסיום לוח התוצאות נותר בעינו. שתי הקבוצות יחפשו את ניצחון הבכורה של העונה במחזור הבא.

הוסיפו תגובה