גביע הטוטו

בית"ר נותרה מושלמת בטוטו

הצהובים מהבירה ניצחו בחוץ את רעננה. ניצחון ביתי לק"ש על נתניה, שוויון דרמטי בין כפ"ס לחדרה

מחזור 2 בגביע הטוטו של ליגת הבורסה לניירות ערך הושלם עם שלושה משחקים. בשעה 19:30 שניים מהם יצאו לדרך. בצפון, הפועל קריית שמונה אירחה את מכבי נתניה. המארחים פתחו את המשחק טוב יותר, אך במחצית הראשונה הם מצאו את שוער היהלומים, רז כרמי, עירני בשער. בחלק השני של המשחק הם באו על שכרם, כשבדקה ה-51 מוחמד שכר הניף את הרגל מחוץ לרחבה ושלח כדור שטוח וחזק לרשת, בדרך ליתרון. שש דקות בלבד לאחר מכן, ג'יימס אדני, שבישל את השער הראשון, הוסיף כיבוש משלו והכפיל את התוצאה. 

לאחר ספיגת השער השני, הצהובים התעוררו והתחילו ללחוץ במטרה לחזור למשחק. בדקה ה-76 מוחמד זבידאת ביצע דאבל פס נאה עם אלמוג כהן באגף והגביה, השופט קבע שהייתה נגיעת יד במהלך התנועה של הכדור ופסק על כדור עונשין מ-11 מטר. פאטוס בצ'יראי ניגש לבעיטה, דייק וצימק את התוצאה. שמונה דקות לאחר מכן, גבי קניקובסקי התנהל טוב באגף שמאל, חדר לרחבה והשופט פסק שוב על פנדל, לאחר הכשלה שביצע לטענתו וובה בראון. הקפטן אלמוג כהן בעט, כבש, אך השופט פסל את השער בעקבות כניסת שחקנים מוקדמת לרחבה ובבעיטה החוזרת כהן החמיץ. בסיום, הצפוניים ניצחו ונותרו מושלמים במפעל.

צילום: האתר הרשמי של מכבי נתניה

עוד באותה השעה, הפועל כפר סבא אירחה את הפועל חדרה באטצדיון המושבה. בדקה ה-39 הקפטן של הירוקים, עומר פדידה, חטף את הכדור במרכז המגרש, דהר קדימה, שיגר פצצה לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-48 השופט שניר לוי שלף כרטיס אדום לעברו של יבגני ברקמן והמארחים נותרו בעשרה שחקנים. האורחים תקפו בניסיון לחזור למשחק ובדקה ה-83 הם גם הצליחו – כדור חופשי שהגביה שגיא דרור הגיע לבסוף אל הראש של יניב מזרחי והאחרון נגח טוב פנימה את שער השוויון. הקצב הנהדר נמשך ופחות משתי דקות לאחר מכן, בנג'מין קוקו נותר חופשי ברחבה והחזיר את היתרון לכפ"ס עם נגיחה מדויקת, אבל, עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק, מלך השערים של חדרה בעונה שעברה, לוסיו מרניאו, שוב היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לנעוץ עם החזה את שער השוויון ולקבוע את תוצאה המשחק. חלוקת נקודות בסיום.

בשעה 20:30 החל מפגש נוסף ובו הפועל רעננה אירחה באצטדיון רמת גן את בית"ר ירושלים. לא חלפו יותר משמונה דקות מפתיחת המשחק ולוי גרסיה מצא על סף הרחבה את מיכאל אוחנה, שהשתחרר מהשומרים שלו ושלח בעיטה טובה לפינה הרחוקה של השער בדרך ליתרון צהוב. בדקה ה-40 גל לייבוביץ פסק על פנדל לזכות האורחים ושלומי אזולאי שניגש אל הבעיטה, דייק והכפיל את היתרון. התוצאה נשמרה עד לסיום ובית"ר נותרה גם היא מושלמת עד כה בגביע הטוטו.

צילום: ליאת אבשלומי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה