דו קיום בכדורגל הישראלי

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, סייר בנצרת ובנצרת עילית במטרה ליצור גשר בין הקהילות

בהמשך למצוקת האצטדיונים בשתי הליגות המקצועניות, סייר היום יו"ר המנהלת, ארז כלפון, בערים נצרת ונצרת עילית בכדי לבחון את התקדמות העבודות באצטדיונים גרין ועילוט. הסיור נעשה מתוך מטרה לקדם אפשרויות של שיתוף פעולה בין הערים והמועדונים, ויצירת גשר בין הקהילה בנצרת לזו שבנצרת עילית בהתבסס על כדורגל.

את הסיור אירחו ראשי הערים של נצרת (עלי סאלם) ונצרת עילית (רונן פלוט) והוא כלל אירוח במתקנים ופגישה עם מנהלי המועדונים, גיל ברעם ואחמד חילו, שהתבצעה ברוח של שיתוף פעולה ורצון טוב.

אצטדיון גרין עובר בימים אלו שיפוץ יסודי אשר בסיומו הוא יותאם למשחקים בליגת הבורסה לניירות ערך. בין היתר תוגדל תכולת האצטדיון לכ-5,000 מקומות ויבנה יציע חדש. כל התנאים לשחקנים הכוללים חדרי הלבשה ומקלחות כמו גם חדר שופטים, ישודרגו. כמו כן, תוקם מערכת ניקוז מתקדמת וכר דשא חדש יחליף את זה הקיים. דגש מיוחד ינתן עבור חוויית הצפייה לאוהדים הכוללת: תאי שירותים, מזנונים משופרים וקופות שיעברו שדרוג משמעותי. בנוסף, יוקמו באצטדיון שירותים לנשים, יוצב מסך ענק ומערכת שמע. וייבנו מחדש כל עמדות הצילום, השידור והתקשורת. העבודות אמורות להסתיים באיזור פברואר 2020.

בהתאם לזאת, וכחלק מהפגישה שנערכה עם יו"ר המנהלת וראשי הערים, סוכם שבאצטדיון עילוט, שבעצמו עובר בימים אלה עבודות שיפוץ והתאמה לליגה הלאומית, יואצו העבודות, תוך הבטחה לפיקוח אישי של ראש עיריית נצרת מר עלי סאלם והתחייבותו שהעבודות יסתיימו טרם פתיחת המשחקים.

ככל שהעבודות אכן ייסתמו לפני פתיחת עונת המשחקים, סוכם כי שתי הקבוצות במתווה של שותפות ודו קיום, יערכו את משחקיהן באיצטדיון עילוט עד לפתיחתו של אצטדיון גרין.

העבודות לשיפוץ האצטדיון בעילוט מתבצעות כבר כעת באינטנסיביות וכוללות שידרוג וטיפול במשטח הדשא, שדרוג חדרי ההלבשה, הוספת שרותים ומזנונים, קופות לרווחת הקהל ועוד.

יו"ר המנהלת, ארז כלפון:" הסיור ההיסטורי הזה מגשר בין הערים ומייצר שותפות פעולה המבוססת על כדורגל. הספורט הוא המכנה המשותף הנפוץ ביותר ביחסי יהודים וערבים במדינה שלנו וזה כבוד גדול ומקור לגאווה לראות את שיתוף הפעולה בין המועדונים. הודיתי לראש עיריית נצרת שאיפשר להפועל נצרת עלית לארח את משחקיה בעילוט עד תום השיפוצים באצטדיון גרין. אני מבקש להודות לראשי הערים על הכנסת האורחים הלבבית לה זכיתי".

צילומים: אחמד חילו

הוסיפו תגובה