ב"ש במקום השני

האדומים גברו על חדרה וניצלו הפסד של נתניה ותיקו של מכבי חיפה

הערב הושלם המחזור הלפני אחרון (35) של הפלייאוף העליון בליגת ג'פניקה, כאשר כל שלושת המשחקים התקיימו במקביל בשעה 20:30 במסגרת הקרב על הכרטיסים לאירופה. במשחק המרכזי, מכבי חיפה אירחה את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. 29 דקות מהפתיחה האלופה עלתה ליתרון, לאחר שאיתי שכטר הכין ליונתן כהן והקשר כבש בקלות מתוך הרחבה. הצהובים הצליחו לשמור על היתרון עד לדקה ה-87, בה ג'ורג' מנדז'ק נגח טוב כדור קרן שהגביה קרים פריי וקבע שוויון. הירוקים אמנם איבדו את המקום השני בעקבות התוצאה, אך עדיין תלויים בעצמם לקראת מחזור סיום העונה, בו יספיק להם גם תיקו מול מכבי נתניה.

עוד באותה השעה, מכבי נתניה אירחה את בני יהודה תל אביב למשחק שהוא שחזור של גמר גביע המדינה מיום רביעי האחרון. למרות שהצהובים היו זקוקים לנקודות יותר, דווקא הכתומים היו אלו שפתחו בסערה: כבר אחרי ארבע דקות דור ג'אן כבש לזכותם והעלה אותם ליתרון. תשע דקות נוספות חלפו ופייסל מוליץ' מצא את שי מזור והאחרון מצא את הרשת של דני עמוס עם בעיטה עוצמתית בדרך להכפלת היתרון. במחצית השנייה, היהלומים לחצו על מנת לחזור למשחק, אך למרות מצבים רבים הם לא הצליחו לכבוש ובסופו של דבר יצאו מהמשחק ללא נקודות. בעקבות ההפסד הם ירדו למקום הרביעי ויהיו חייבים לנצח במחזור סיום העונה על מנת לקחת את הכרטיס לאירופה.

במשחק השלישי, הפועל באר שבע אירחה את הפועל חדרה באצטדיון טוטו טרנר. במחצית הראשונה שחקני שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת והם ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. גם בחלק השני של המשחק היה נדמה שהמגמה נמשכת וכי אנחנו בדרך לחלוקת נקודות, אך שתי דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק, תומר יוספי עלה לנגיחה לאחר הגבהה טובה של מאור מליקסון וכבש את שער הניצחון של הדרומיים. בזכות שלוש הנקודות שלקחו ויתר תוצאות הערב, המארחים עלו עד למקום השני ועשו צעד משמעותי בדרך לאירופה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה